{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

Nu tjekker jeg lige lyset ved tusmørke {{forumTopicSubject}}

Kom hjem ca.2030 fra et forældremøde.
På hjemturen er der på et tidspunkt en bilist der ikke giver plads til at jeg kan komme forbi ( smal 2 sporet landevej ), lettere irriteret lægger jeg mig helt ud i venstre side af vejen, og efter ca. 500 meter
Trækker han endelig ind så jeg kan komme forbi. Et par gear ned, masser af gas og så forbi for han er da et fjols af rang sådan en klaphat. Ca. 3 km længere fremme kommer jeg ind i et skovstykke
Og selvom jeg har tonet visir virker der meget mørkt, så er det nok på tide med lange lys men hov der kom dælme ikke mere lys på vejen af det, op og stå, hånden foran lygten og ganske rigtigt, der
Er intet liv i pæren kun i mit positionslys. Lektien i det må være at når det er tusmørke er det en god ide` at tjekke om der rent faktisk er lys på mcèn, og bare fordi der er lys i instrumenterne, er det ikke sikkert der er lys i pæren. Godt jeg ikke er typen der giver fuckfinger i trafikken eller på anden måde sviner andre. Nu var jeg nok bare en af de sindssyge motorcyklister der køre som idioter. Det var for resten bare en sikring der var død så jeg har forsvarligt lys på igen.

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Nu tjekker jeg lige lyset ved tusmørke

Annonce