1.896 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Køb: Kawasaki zxr 400/600 ? Køb: Kawasaki zxr 400/600 ?

Hej MC-galleri..
jeg er ved at kigge lidt efter min første motor-cykel. I det sammenhæng er jeg faldet over en Kawasaki zxr 400. men tidligere på ugen var jeg ved en mc-forhandler der lokkede mig til at se mere på zx6r fra '95 da der skulle være mere fremtid i denne cykel. (Er kun 18 år)

Jeg vil nu gerne høre jeres mening? Hvad er det bedste køb

Kawasaki zxr 400 årg. 91-96
Kawasaki zx6r årg. 95-

Cyklen bliver uanset hvad imporeret fra tyskland, og på diverse hjemmesider er priserne næsten ens på de to cykler.
Vil der være stor forskel i afgiften på en 400/600? (aner ikke hvordan det system fungerer)

Mange tak for hjælpen.

Emil Hansen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb: Kawasaki zxr 400/600 ?
  • #1   15. aug 2007 Nu ved jeg ikke hvordan du køre, men havde jeg startet med en zx6r tror jeg at det var gået galt for mig..
    Er meget glad for jeg startet på en 400ccm, de plejer at være lette at styre og nok med kræfter..
    Havde den 2 år, så var jeg klar til noget større.. (skiftet ud pga. den var meget brugt..)

• #2   15. aug 2007 Ender de i samme pris, så køb da zx6r og få den ned droslet!?

• #3   15. aug 2007 Ja. Det er jo netop det..
    På en måde er jeg bare mere til designet på 400'eren.. men jeg kan godt se fordelene ved en 600. Også det at den er de par år nyere.

• #4   15. aug 2007 Det med køremåden kunne godt blive et proble for mig oså. jeg er lidt tung i højrehånden. Men de begge skal jo drosles til 34 hk. Så på den måde er forskellen jo udlignet dér.

• #5   15. aug 2007 Tror en zx6r er noget dyrere i afgift, du kan jo sammenlignde priserne på dba.dk og skat.dk til afgift.

• #6   15. aug 2007 Jeg startede med 1000 cc , og se bare hvordan det er gået smiley
    det vel smag og behag , hvad skal cyklen bruges til ?
    hverdag og lidt sjov (600) eller bare sjov indimellem på bane (400) størrelsen af manden vs. knallerten betyder også meget er du for stor ...kommer du til at sidde anstrengt

• #7   15. aug 2007 Ja. Min højde er en 3. faktor der også kan spille ind. Jeg er nemlig 186 høj (måske endda lidt mere).
    Vil det blive et problem for mig, at klemme mig ned på en 400?

Desuden bliver cyklen brugt mest til sjov. Dog bliver der også dage hvor jeg tager cyklen i skole (42 km hver vej) og måske endda sjældent på lidt længere ture.

• #11   15. aug 2007 ja. Jeg har sgu kigget mest på 400-eren. Og synes den er lidt pænere end 600-eren. Dog kan jeg godt se at en 600 ville være bedre på nogle punkter..
    Nu må jeg se hvad jeg kan finde på nettet af de forskellige modeller. Det skal jo også helst være et sted i tyskland hvor det er til at komme til uden det tager flere døgn.

Tak for hjælpen, indti lvidere alle sammen.
    Der er selvfølgeligt stadigt åbent for kommentarer for og imod de to cykler.

• #12   15. aug 2007 Nu ved jeg ikke hvor du kommer fra, men ham her, som jeg i øvrigt kender godt, er reel og har én af hver af de cykler, du overvejer: http://mnauto.dk/bikes.asp - og så er der jo 6 mdr's 100% garanti på dem!

• #13   15. aug 2007 Hmm zxr 400 skal du da ikk drosle smiley eller bare pille det hurtigt af igen...

• #15   15. aug 2007 En 400'er er overkommelig i forsikring. Hvis du har en økonomi som en gennemsnitlig 18 årig så kan du godt glemme at få en 600 forsikret...

Min kammerat på 24 har en ZXR400 som faktisk er til salg... Se: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10561 ... Billederne er fra sidste år og den er lige blevet lakeret blank sort. Den har kostet ham omkring 7000kr i forsikring hos Runa 1 år og det var billigt!

Han har været rigtigt glad for den med skal købe en bil nu og har ikke penge til begge dele. Du kan bare skrive til ham eller mig for at få de nye billeder.

• #16   15. aug 2007 hej Emil. Jeg har også Zxr400. og er utrolig glad for den! den er rimelig rap, nem at styre, og billig i forsikring.:! Og så sidder jeg herre godt på den. Jeg er ca 177cm.

• #17   15. aug 2007 Tak for svarene alle sammen. jeg tror sgu jeg holder mig til en zxr 400. smiley

• #19   15. aug 2007 God ide Emil smiley

• #20   15. aug 2007 Har også selv en zxr 400 og er ret glad for den..
    Det en rigtig god og ikke mindst kvik cykel.
    Så ja jeg ville også holde mig til den *ss*

Kommentér på:
Køb: Kawasaki zxr 400/600 ?

Annonce