890 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Jesper  H
Jesper H
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 38

Kawasaki ZXR 750 L Kawasaki ZXR 750 L

Hey jeg har ledt efter tråde med cyklen, men syntes ikke jeg finder de rette.

Jeg har kigget på denne lækre cykel, fra 93 - 95 modellen, faldt især over en u. Afgift.

1. Er en cykel nem at få indregistret med afgift?
2. Der oplyses fra vedkommende ( Afgift 30 - 35 kilo læst fra told og skat ) Kan dette passe.
3. Jeg er 183 høj, vejer 170 kg. Vil denne cykel være en for stor mundfuld for en HELT ny cyklist, lige fået kortet ?

Håber på en hjælp, i er altid så vise herinde jo smiley

Ellers nogle fejl ved sådan en ZXR man skal oplyses om, & evt en hjemmeside for kawa entusiaster ?

Ps. Da jeg som første gangs køber er på bar grund ang hvilket køb jeg er bedst stillet med, må i da godt komme med forslag. Jeg søger en racer, skal køre dagligt på den til arbejde ( 5 km afstand ) sporty og fart er mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawasaki ZXR 750 L
  • #1   25. mar 2007 Du skal nok ikke regne med at køre ræs, hvis du kun kører 5 km af gangen, da motoren jo knap nok når at blive varm på 5 km.. I hvert fald ikke varm nok til at give den kniven! Og i så fald slider du mere på motoren..

• #2   25. mar 2007 Jeg har selv købt en zxr 750 som min første cykel, og det skal da lige siges at selv om jeg godt kan lide fart og spænding, så blev jeg noget forskrækket da jeg vred øret på den første gang.
    Der er enormt meget spark i den hvis man ikke tidligere har kørt mc.

Men ellers alt i alt en sjov, "letkørt" og kraftfuld maskine.

"letkørt" vil sige at den er blid som et lam under 6000 omdr... Men pres den noget mere og du vil finde ud af at et lam er den bestemt ikke. hehe...

• Jesper  H
    Jesper H Tilmeldt:
    feb 2007

#3   25. mar 2007 Var også mere efter arbejdet der skulle køres race smiley

Kan det passe en 95´er kun har gået 13000 km ?? lyder vanvittigt lidt. Den er importeret fra England, vides ikke hvornår.

• #4   25. mar 2007 1#

Ja jeg ville mene at du skulle starte med en lidt mindre mc, da en ZXR 7,5 er en meget vild mc.

+ motoren har ikke godt af at blive fyret for meget af når den er kold,

men hvis du kan lide fart er zxr svaret.

• #5   25. mar 2007 Jeg har også købt en ZXR 750 som begynder cykel.
    Det er langt fra det samme som skole cykler, så man skal lige vende sig til den.

Men ellers er det vel en fin begynder bike, så længe man kan styre sit højre hånd smiley

Mht. hjemmesiden, så findes der www.kawasaki-club.dk med et udmærket forum. Mange medlemer er faktisk også herfra.

Håber du kan bruge det til noget smiley

• #6   25. mar 2007 Skal lige tilføje, at jeg selv lige har fået kortet, for ca. ½ år siden. Så du skal ikke gøre dig klog på mig smiley

• #7   25. mar 2007 Fuldstændig upassende kommentar:

Er det en fejl eller er du meget meget tung? (170kg)

• Jesper  H
    Jesper H Tilmeldt:
    feb 2007

#8   25. mar 2007 Fejl smiley vejer 67 Kg.

Er interesseret i at høre om en cykel fra 95 virkelig kun kan have kørt 13000 ?? Har jo hørt om cykler der er skruet tilbage.

Tak for svarende.

• #9   26. mar 2007 www.redmonkey.com/7r - engelsk forum som jeg selv bruger meget.

Det med km vs. årgang er ret svært at svare på. Men ved at kigge på maskinen, greb fodhvilere, skiver osv. kan du måske danne dig et indtryk. Men når det er sagt lyder 13.000 ikke af meget for den årgang.

Bech

Kommentér på:
Kawasaki ZXR 750 L

Annonce