{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nr plade placering
  • #1   31. maj 2019 Jow

• #3   1. jun 2019 Er jo flue knepperi.. burde være nok bare den sad der

• #4   1. jun 2019 Du kan være sten-fucking--sikker på at Holger håndjern han tager måleren frem.
    Jeg har prøvet det 2 gange nu.

• #5   1. jun 2019 Ja det burde sgu være nok den bare var der.. selvom jeg bare slet ikke forstår dem der møj gerne vil have den hængende ude ved siden af cyklen.. synes i rigtig mange tilfælde det ser fjollet ud!

• #6   1. jun 2019 Humlen er jo at den skal være der - og kunne aflæses.
    Typisk sidder de sidemonterede nummerplader på venstre side.
    Hvis de så sidder tæt på cyklen ud for bagakslen, så opnår du den "sjove" effekt, at hvis du er et videokamera i en blitz-kontrol i vejsiden, så bliver nummerpladen først helt synlig når du er så langt væk, at den ikke kan aflæses.
    Det gælder for den sags skyld også hvis du er involveret i et uheld og flygter - så skal vidner kunne aflæse nummerpladen.
    Nummerpladen tjener altså både til berigtigelse af at køretøjet er indregistreret men også til identifikation af køretøjet.
    Og for først nævnte er det nok at den er der, men for sidstnævnte skal den altså også være nogenlunde synlig fra alle vinkler.
    Rimeligt nok.....

• #7   2. jun 2019 Tror mere deres problem ligger deres fotokontrol at deres lorte lamaer skal have frit udsyn til pladen

• #8   5. jun 2019 nummerpladen skal sidde så den er synlig i en vinkel på 30 grader fra begge sider og oppe og nede fra..DVS du stiller dig på den modsatte side af hvor du har den monteret og måler en vinkel på cyklen på 30 grader hvis den er synlig der og også oppefra er den lovligt monteret..sådan sidder min og den er lovligt monteret

profilbillede
  • Ole B
    Ole B Tilmeldt:
    jun 2016

Følger: 2 Svar: 61
    #9   5. jun 2019 Nr. pladen er jo en del af din sikkerhed for ikke at blive påkørt bagfra - derfor er det i din egen interesse at placere den så synligt som muligt.

• #10   6. jun 2019 Jeg har aldrig helt forstået meningen med den placering

• #11   7. jun 2019 @10En lille nr plade eller en nr plader der er "portrætformat" i stedet for "landskabsformat" kan se fed ud på en chopper....der er lidt outlaw over det. Specielt hvis man tager en "landskabsplade" og vender den 90 grader og nitter den på koblingsdækslet... så kildrer det lidt i dilleren... meeen.. det er vist ikke lovligt nogen steder?

men de kæmpe plader vi har i DK ser oftest fjollede ud på siden, i alt fald hvis de skal kunne ses 30 grader til styrbord som loven foreskriver

• Ole B
    Ole B Tilmeldt:
    jun 2016

Følger: 2 Svar: 61
    #12   16. aug 2019 # 10 Jeg synes også det ser utrolig grimt ud.

Tidligere havde man i visse lande også en nr. plade ovenpå forskærmen - det er man dog heldigvis gået bort fra, da den ved påkørsel skar ofrene op.

Kommentér på:
Nr plade placering

Annonce