2.944 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Nr plade placering"
Nr plade
Dette er kun en oplysning om nr placering nu det har været oppe og vende utallige gange.. så Nu har jeg i dag den 19 november 2019 ringet til Næstved færdsels politi og fået bekræftet at man gerne må...
Dette er kun en oplysning om nr placering nu det har været oppe og vende utallige gange.. så Nu har jeg i dag den 19 november 2019 ringet til Næstved færdsels politi og fået bekræftet at man gerne må...
Skrevet af: Jesse james - 19. nov 2019
Nr. plade montering
Hej der ude Er der nogen der har erfaringer med hvor krakilske politiet er mht. nummerplade placering? Min tanke er at montere min nr. plade et stykke inde under mit undertray(når det bliver mo...
Hej der ude Er der nogen der har erfaringer med hvor krakilske politiet er mht. nummerplade placering? Min tanke er at montere min nr. plade et stykke inde under mit undertray(når det bliver mo...
Skrevet af: - Buggi - - 8. dec 2006
regler ang. nr. plade
Hvad er kravene til en nr.plades placering? Må den feks sættes under bagskærmen? Hvor mange grader må den hælde?
Hvad er kravene til en nr.plades placering? Må den feks sættes under bagskærmen? Hvor mange grader må den hælde?
Skrevet af: Martin s - 8. jul 2008
Spar penge på din forsikring
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 160 MC-er: 3 Emner: 60 Svar: 1.672
feb 2016
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 131
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 160 MC-er: 3 Emner: 60 Svar: 1.672
Jeg har prøvet det 2 gange nu.
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 469
jan 2015
Følger: 4 Følgere: 7 Emner: 2 Svar: 678
Typisk sidder de sidemonterede nummerplader på venstre side.
Hvis de så sidder tæt på cyklen ud for bagakslen, så opnår du den "sjove" effekt, at hvis du er et videokamera i en blitz-kontrol i vejsiden, så bliver nummerpladen først helt synlig når du er så langt væk, at den ikke kan aflæses.
Det gælder for den sags skyld også hvis du er involveret i et uheld og flygter - så skal vidner kunne aflæse nummerpladen.
Nummerpladen tjener altså både til berigtigelse af at køretøjet er indregistreret men også til identifikation af køretøjet.
Og for først nævnte er det nok at den er der, men for sidstnævnte skal den altså også være nogenlunde synlig fra alle vinkler.
Rimeligt nok.....
feb 2016
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 131
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Svar: 58
jun 2016
Følger: 2 Svar: 61
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Svar: 14
mar 2016
Følger: 5 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 923
men de kæmpe plader vi har i DK ser oftest fjollede ud på siden, i alt fald hvis de skal kunne ses 30 grader til styrbord som loven foreskriver
jun 2016
Følger: 2 Svar: 61
Tidligere havde man i visse lande også en nr. plade ovenpå forskærmen - det er man dog heldigvis gået bort fra, da den ved påkørsel skar ofrene op.
Nr plade placering