{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.626 visninger | Oprettet:

Kører på 3 cylindre {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen, inden jeg kører min dumme maskine til mekanikeren ville jeg lige prøve herinde først..
Da jeg købte min Gsx-R 750m fra 91 kørte den selvfølgelig perfekt, men nu driller den så meget at den ikke er til at køre på.

Sagen er den at når jeg starter den når den har stået ca. et døgn så starter den perfekt og går på alle 4 cylindere, men ligeså snart den har stået i tomgang eller kørt en lille smule så stopper cylinder nr 2 fra venstre med, at virke og afgangsrøret bliver koldere.
Kører man videre og kommer over 5000 omdrejninger så kører den normalt og trækker som en hest, indtil man f.eks holder stille i et kryds og skal starte op igen så starter det hele forfra og den "staller" i lave omdrejninger.
Hvis man giver den omdrejninger i tomgang bliver de 3 andre afgangsrør mega varme men nummer 2 bliver kun middelvarm

Har skiftet alle tændrørene, det hjalp ikke
Tændspolerne måler 3 ohm, også når de er varme og giver gnist til alle tændrørene. Har klippet et par millimeter af tændkablerne, som ikke gav en skid
Karburatoren får masser af benzin på både On, Res og Pri
Der er umiddelbart ingen utætheder ved karburatorerne
Olien lugter ikke af benzin
Tanken siger ingenting når man åbner låget

Nogen der har andre gode idéer? Er helt lost herfra da jeg ikke har noget high Tech udstyr at måle med kun min fars voltmeter smiley
Det er pisse irriterende at man ikke kan komme ud og kører ordentligt og uden problemer.. Tak fordi du læste med

-Kim

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kører på 3 cylindre
Kommentér på:
Kører på 3 cylindre

Annonce