{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.295 visninger | Oprettet:

Et kæmpe tak for hjælpen. :-) {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne sige et kæmpestort tak til alle dem der, på trods af dårlig vejrudsigt valgte at troppe op for at køre med, da jeg skulle give en tøs en "polterabend-tur" bag på motorcyklen. smiley

(Se evt: http://motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=49627 )

Vi var i alt 8-9 stykker, og det var virkelig fedt at så mange dukkede op, og kørte med. smiley
Vi lagde ud med at sludre lidt og, for nogle, at spise lidt morgenmad på tanken hvor vi mødtes. På dette tidspunkt småregnede det lidt, men det så ud til at der var opklaring på vej. Derefter kørte vi i samlet flok hen til hvor vi skulle hente den intetanende pige :-D, hun bor i en meget lille gade, hvor vi <b>rigtig</b> kunne larme :-D, så det gjorde vi smiley Der blev taget nogle snoninger, så ruderne klirrede :-D, med det formål at fange pigens opmærksomhed... Det lykkedes ..hehehe.
Nå, hun kom i noget tøj og fik hjelm og udstyr på, og blev derefter sat bag på mig.
Netop som vi skal til at tage afgang fra pigens adresse, kommer solen frem, og vi kører i solskind på resten af turen.. Lækkert smiley
Vi tog en fin tur ind over byen, og ud på langelinie og vende. Der ude lå der to store krydstogtskibe, og der var derfor mængden af mennesker = massere af eksponering til os.. Fedt smiley
Så tog vi den tilbage igennem byen og ned af Nørrebrogade, for derefter lige at tage en afstikker ud på Lyngbymotorvejen, for at pigen lige kunne få lov til at mærke suset ved kraftig acceleration. Af ved første afkørsel, og tilbage til nørrebrogade, hvor tyve af hendes veninder ventede hujende og med flag... Jeg tror på at vi fik skabt noget opmærksomhed, og at der var et stort udendørs loppe/kræmmermarked på pladsen lige over for hvor vi stoppede, gjorde jo ikke ligefrem at der var færre mennesker der kiggede på :-D.. Joeh, jeg tror nu nok at pigen fik én på opleveren smiley

Vi, der havde kørt hende, sluttede af med at spise is, drikke sodavand og sparke dæk, på nærmeste tank.
Det var sq hyggeligt. smiley

Endnu engang <b>tusind tak</b> til alle jer der var med, det var sq stort smiley

PS: Så snart jeg får film og billeder fra turen, skal jeg nok lige smide det ind her i tråden.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et kæmpe tak for hjælpen. :-)
Kommentér på:
Et kæmpe tak for hjælpen. :-)

Annonce