Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kaburator
  • #1   3. maj 2019 Hvis du mener varcuum benzin hane? så suger du bare i varkuum slangen til benzin hanen.

Men vær sikker på det ikke er benzin slangen du suger i smiley

• #2   3. maj 2019 Afmonterer slangen fra tanken og påfylder benzin direkte fra fx en lille værkstedstank af dem, man kan hænge op i et spær, hvis ikke tante Hansen eller Biltena gar dem, så har louis.de

På min VFS750S kan jeg med munden suge tilstrækkeligt vakuum i bensinhens vacuumslange til at åbne hanen. Spytter blot ud og skyller munden bagefter smiley

• #3   3. maj 2019 Det vil jeg prøve takker

• ken H
    ken H Tilmeldt:
    jan 2018

Følger: 13 Emner: 4 Svar: 75
    #4   3. maj 2019 Prøv at stille tankhanen på PRI , så skal benzinen flyde frit ellers er der noget der er stoppet.

• #5   3. maj 2019 Hej ken. Tak har aldrig vist hvad pri betød.

• ken H
    ken H Tilmeldt:
    jan 2018

Følger: 13 Emner: 4 Svar: 75
    #6   3. maj 2019 Jeg ved heller ikke hvad PRI betyder, men når jeg sætter hanen på det , på min egen GPZ 600 så fosser benzinen ud.
    Vær opmærksom på der sidder nogle filtre på hanen inde i tanken. Man kan tage benzinslangen af ved karburatoren og puste ind i den ,så vil evt. snavs løsne sig og der skulle gerne være fri passage for benzinen.

• #7   4. maj 2019 PRI: Prime. Alternativt så lad starteren køre lidt og vent lige i 10-20 sek inden du prøver igen - det skal lige have lov at "løbe til".

Er vakuumslangen monteret ordentligt igen - ellers vil hanen ikke åbne i "on" positionen.

• #8   4. maj 2019 Takker for svar, prøver mig frem med jeres råd. God weekend

Kommentér på:
Kaburator

Annonce