2.015 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 31 Svar

Ryster ved høj hastighed Ryster ved høj hastighed

Når jeg kommer op på ca.200 kmt. ( på min lange lige privat vej ). smiley kan jeg mærke at mit forhjul ryster. Har set at de balance klodser på fælge mangler. Har de så meget at sige. Hvis ja, skal Jeg så bare have afbalanceret hjulene igen, eller kan det være andet,der får den til at ryste. Ønsker jer alle en god dag. Mvh hc. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ryster ved høj hastighed
  • #2   21. apr 2019 Afbalancere hjul og evt styrdæmper på

• #3   21. apr 2019 Det kan også være slatten affjedring eller løs/defekt kronrørslejer. Men start med at få hjulet afbalanceret. Er du sikker på det ikke har fået en flad plet af at stå så længe smiley

• #5   21. apr 2019 Dine spørgsmål får mig til at stille mod spørgsmål.
    1. hvordan en i H..... kommer man op på 200
    2. skal en mc ikke ryste ???
    Forsat god påske. smiley

profilbillede
  • #6   21. apr 2019 Mcen fejler intet, det er bare dig har dårlige nerver, så dine hænder ryster når du kører over 30 kmt. Du skal æde en håndfuld stesolid og valium inden du kører, sådan ca. 50/50, så garanterer jeg at du intet mærker smiley

• #7   21. apr 2019 #2. Lyder som det første jeg vil prøve...
    #3. Håber ikke at Jeg skal ud i det...
    #4. Det må jeg nok holde mig fra, ( fumle fingre ).
    #5. smiley kan godt se hvad du mener.
    #6. Har prøvet dette, men måske jeg skulle skylle det ned med vodka. . Det skal da prøves..
    Jeg takker for gode svar. Mvh hc. smiley

• #8   21. apr 2019 #6

"Du skal æde en håndfuld stesolid og valium inden du kører, sådan ca. 50/50"

Du skal nok opdatere din farmakologiske viden en smule....

Stesolid og Valium er det samme (virksomme indholdsstof), nemlig diazepam - Valium i øvrigt udgået forlængst i DK.

smiley

• #9   21. apr 2019 # 8 Nu er det jo helt tydeligt at du har meget mere viden om nervemedicin end jeg, gad vide hvorfor?? Og det var bare en spøg, så selv de ældre kunne følge med, men ramte jeg et ømt punkt? Ulejlig dig ikke med at svare, for du genkender vel retoriske spørgsmål på lang afstand! God Påske, pas på påskeharen, den er farlig smiley

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #10   21. apr 2019 ...fejlen ligger uden tvivl i din private vej.....den er med garanti ujævn. Gentag forsøget på offentlig vej - gerne Motorvej - så går det langt bedre! smiley Fortsat god påske.

• #11   21. apr 2019 #9

Nej, jeg svarer da meget gerne smiley . Min viden om anxiolytika stammer fra det faktum, at jeg har en kandidatgrad i medicin (læge).

Jeg er naturligvis godt klar over, at det var en tiltænkt morsomhed fra din side, for mig blev det blot (lidt) morsomt af en anden grund end den af dig tiltænkte.

MCG er jo tydeligvis for dig en social foranstaltning, ikke noget galt i det overhovedet, men ofte virker det som om din iver for at poste (ofte nedladende kommentarer, hvilket virker besynderligt, når man tænker på, hvor mimoseagtigt du reagerer på kritik selv), er omvendt proportional med din faktuelle viden, og nogle gange kan det så godt blive direkte (formentlig ufrivilligt) morsomt smiley

Ja - God påske til dig også, og alle andre se'fø'li

smiley

• #12   21. apr 2019 # 11 Tillykke med det, Hr. overlæge, noget af det eneste jeg aldrig har fejlet (endnu da) er psykisk sygdom, ellers har jeg fået mere end rigeligt smiley Og At man er læge, er absolut ikke ensbetydende med at man hverken er alvidende, eller empatisk for den sags skyld, jeg har godt nok mødt mange dumme uvidende klovne i min tid! Så jeg har lært. at bliver jeg indlagt er det første jeg skal have en PC, for så ved jeg i 9 ud af 10 tilfælde ret hurtigt mere om hvad der er galt med mig end 15 forskellige læger, der næsten alle har hver deres "diagnose"! Nu er det dig selv der starter her med ret så personligt et angreb når jeg forsøger at slå fast at det bare er pjat, så mon ikke du skulle bede en "kollega" på afd. P vurdere dig, bare et velment råd! Peace and love, send more drugs smiley

• #13   21. apr 2019 #12

Du spurgte hvorfor, endda med hele 2 spørgsmålstegn, og jeg svarede, såre simpelt smiley

Resten af dit indlæg taler for sig selv, og det har jeg jo så allerede adresseret i #11.

smiley

• #14   21. apr 2019 der kan være flere ting som spiller ind der

kan være forhjulslejer en bremse der hænger forhjulet er ikke spændt nok, kronrørslejer eller måske trænger de måske bare til at blive strammet til men som du selv siger så ville et godt udgangspunkt være at sørge for at afbalanceringen er i orden

den der private vej du har var det ikke noget jeg kunne komme og afprøve

• #15   21. apr 2019 Du er velkommen på min privat vej, nok bare bedst med en søndag efter kl 23.30, da den er lånt ud til mange andre i løbet af dagen. smiley

• #16   21. apr 2019 Giv mere gas så forsvinder det, alle køretøjer har en eller anden hastighed hvor det ryster lidt smiley

• #17   21. apr 2019 Jo men det starter så småt ved ca 160, og bliver derefter værre.

• #18   21. apr 2019 Prøv at hæve hastigheden til 300 og se om rystelserne aftager - det plejer at virke på Transalpen smiley

• #19   21. apr 2019 Ok så prøver jeg dette, og håber at kunne vende tilbage med svar. smiley

• #20   21. apr 2019 Så er der kun 2 muligheder, enten holde sig under 160 eller få det lavet smiley

• #21   21. apr 2019 Den er lige til højrebenet, den skal på værkstedet smiley

• #22   21. apr 2019 Hvis fordæk er nedslidt ryster cyklen når du passerer 150 km/t.

• #23   21. apr 2019 #22. Det vil jeg lige spørger min mc forretningen om, tak for svar. smiley

• #24   21. apr 2019 Syns det er flot, at en "gammel" 9'er kan nå 200
    Thumbs up, HC

• #25   21. apr 2019 Det når den nu nemt nok. smiley

• #26   21. apr 2019 hva hc den vej der... er det sådan en hvor man skal love en betjent man kører pænt resten af måneden hvis han nu ikke kan foretage en måling smiley

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #27   22. apr 2019 #12 - Tom l - står l for "lort" i hovedet?

Sjældent har jeg set en åndelig og stupid kommentar-række som din....om vi så har drøftet tulipaner fra Rønne, så ville du uagtet indgang- og vinkel på dialog *ALTID* være Rasmus Omvendt - søge hullet i osten, stikke kniven ind hvor du synes bedst - ikke fordi der er behov eller brug for det, men fordi du kan! Tillykke, du har vundet MCG's uovertrufne pris for mest aktive fjols og debattør!

Michael S udgiver sig ikke for noget han IKKE er - og har adresseret en kommentar både sobert, korrekt og fyldt med faktuelle forhold. Din respons- tja, faktisk dit oplæg allerede, taler for sig selv. Som udgangspunkt ser jeg ironien, men din stupide EU & Nazi-fortolkning slår åbenlyst ikke til på dette punkt. Michael gik dig for nært? Ramte han dit for lidt stimulerede selvværd? Sørgeligt.... håber at Michael S kan etablere en mindre form for undskyldning - det manglende da bare.... og imens han overvejer det, så slynger jeg gerne 2,5kg rendyrket "fuck-fjæs" afsted til dig.... God påske din skævert! smiley

Over & Out smiley

• #28   22. apr 2019 Min mc ryster. smiley God påske

• #29   22. apr 2019 HC: Så finder du da bare nogle veje hvor selv 100 føles meget hurtigt smiley

Og god påske

• #30   22. apr 2019 #28 Jeg er bare rystet smiley Glædelig jul

• Peter R
    Peter R Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 1 Svar: 148
    #31   24. apr 2019 Nej-da. Det er kun for sjov og til pynt man sætter afbalanceringsklodser på hjul - såvel på biler som motorcykler. Båt-bååååt! smiley

• #32   24. apr 2019 Tak peter. Har også undrede mig over Hvad det var for noget pynt, der var sat på.

• #33   30. apr 2019 Nå. Nyt fordæk, og nye afbalancer klodser, så skulle jeg nok kunne give den bund gas igen uden rystelser. Dejligt dejligt. smiley

Kommentér på:
Ryster ved høj hastighed

Annonce