{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pas på jer selv derude!
  • #1   2. apr 2019 Nej jeg vil ej, kommer "pas på styrelsen" nu efter mig, noget må der da gøres når nu jeg nægter at rette ind??

• #2   2. apr 2019 Tom, Det er jo velment, så der er ingen grund til at vise attitude. Du kan bare undlade at læse indlægget. Emnefeltet er ganske retvisende smiley

• #3   2. apr 2019 #2 Jeg er 110% sikker på at de fleste, hvis ikke alle under 35 herinde, er på facebook! Var det så ikke et bedre sted til "de store filosofiske tanker", som så reelt er, et link til en avis! Og det gælder også de ulidelige "RIP tråde" som med jævne mellemrum dukker op!
    Men igen, man må sgu snart ikke tillade sig det mindste pip når generation "mig være curlingbarn" kommer med deres store livserfaring og skal lære andre om livet!!

• #4   2. apr 2019 Husk at skrive en bog så din egen enorme livserfaring ej går tabt Tom.

• #5   2. apr 2019 #4 Det behov har jeg så ikke Elvis, jeg har rigeligt i dine råd og vejledninger, som der altid har den pointe at de er det eneste rigtige, ganske som jeg prøver at lufte min holdning til her, men det kan "nogen" jo ikke tåle smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.697
    #6   2. apr 2019 Jeg kan godt tåle det - og jeg kan slet ikke se hvorfor den her slags tråde skal oprettes.

Hvem her har brug for at blive mindet om, at vores hobby har en vis risiko?

• #7   2. apr 2019 #6 Facebook generation åbenbart, som mener at alt skal være som på dette "fantastiske" sted, som de døøøør uden smiley Men det er du sgu nok for gammel til at fatte smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.697
    #8   2. apr 2019 Ja heldigvis... smiley

• #9   2. apr 2019 Jeg synes egentlig det er fint med en tråd om uheld, især hvis det kombineres med folks erfaringer og hvad der nu ellers er at sige, vi kan vel alle blive klogere, jeg kan ihvertfald og hvornår er man iøvrigt ekspert ? der er jo heller ingen der siger man nødvendigvis SKAL kommentere på alle indlæg herinde ?

• #10   2. apr 2019 Syntes nu også at en lille reminder er helt fint ind i mellem. Vi er jo trods alt i blandt de bløde trafikanter

• #11   3. apr 2019 Selvfølgelig er det trist at høre, især for familien og vennerne, men 99% herinde ved jo godt det er en halv farlig hobby, som samtidig er en 100% fornøjelse . Mvh hc.

• #13   3. apr 2019 Ingen er vel i tvivl om, at det er forbundet med en vis risiko at køre mc, og hvis man ikke kan tåle at høre det, skyldes det måske (enkelte undtaget), at man er for usikker eller nervøs og ikke vil mindes om risikoen. Personligt kan jeg ikke se, hvad det kan skade.
    Hvis der er en saglig beskrivelse af, hvad der forårsagede uheldet, kan de fleste af os vel lære noget af det, og stoppe det ind på "erfaringshylden" og måske selv undgå at komme ud for det samme.
    Det ville i hvert fald være mit motiv, såfremt jeg valgte at beskrive en ulykke.

• #14   5. apr 2019 #3 Get a life censurTom....Du sidder dag ind og dag ud og bliver irriteret over folks tråde og indlæg!!!
    Hvorfor er du egentlig på dette forum ?
    Er du blevet smidt ud af banko hallen for dårlig opførsel ??

• #15   5. apr 2019 #14 At du ikke kan lide hvad jeg skriver, betyder altså at din mening altid er den rigtige?? Der er ingen grund til at skyde dig i foden, det klarer du så udmærket selv smiley

• #16   5. apr 2019 Kiss my arse "tomgun"

• #17   5. apr 2019 #16 Hvis man absolut vil være svinsk på udenlandsk, er det som regel en fordel at kunne sproget, sov godt, du virker lidt træt smiley

• #18   5. apr 2019 Tak, trodede at netop du kunne forstå et sarkastisk indlæg.... smiley

• #19   5. apr 2019 kiss my arse!
    1. rude slang An exclamation of contempt, disregard, or general disrespect. Primarily heard in UK. Kiss my arse, Jerry! You couldn't do a better job fixing this truck if your life depended on it! Some guy tried hitting on me at the bar, so I told him to kiss my arse, and I walked off!
    2. rude slang An expression of refusal to do something someone has requested. Primarily heard in UK. You want me to start working on Saturdays, too? Well you can kiss my arse, I don't need this job! smiley

• #20   5. apr 2019 #19 Skal vi nu ikke være søde, lad os slå over i tysk i stedet smiley

https://www.youtube.com/watch?v=jhYbV_7ryPo

Kommentér på:
Pas på jer selv derude!

Annonce