775 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Jacob .
Jacob .
MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 11

Erfaringer for skift til større og nyere mc Erfaringer for skift til større og nyere mc

Hei

Står i et mindre dilemma. Er glad ejer af en Honda CBR900RR sc33 model med 42000km, som er en fantastisk maskine, for mig. Er begyndt og lurer på et skift til en Honda CBR 1000 RR fra 2008 med 25000km på klokken men, burde man skifte?

Forskellen på de to modeller er jo sprøjt, nok bedre køreegenskaber, og selvfølgelig flere heste med bedre bundtræk men, er den så meget bedre end min sc33?

Tror jeg er blevet blind af og læse nettet tyndt, så mangler erfaringer fra Jer af, hvilke fordele og ulemper, udover selvfølgelig, at lappen er i større fare.
Kan der hjælpe mig lidt på vej? smiley

Hilsen
Jacob

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer for skift til større og nyere mc
  • #1   31. mar 2019 Mit bud er, at hvis du prøver den, så gider du ikke køre på din sc33 længere.

Har selv haft en sc33 - markant kedeligere oplevelse på alle parametre end den CBR600 RR, jeg købte efter.

• Jacob .
    Jacob . Tilmeldt:
    feb 2017

#2   31. mar 2019 Det tror jeg du har ret i men, er en smule bekymret for er faldet over på nettet, at denne model kan have et stort olieforbrug!

Nogen der vet noget om det har hold på sig?

• Jacob .
    Jacob . Tilmeldt:
    feb 2017

#4   5. apr 2019 Lars L:

Du fik ret smiley
    Fik undersøgt sagen med olieforbrug med modellen fra 2008 på www.1000rr.net bla. og nogle havde problemet .... løsning på dette var jeg var heldig og få fat i en cbr1000rr fra 2011 fra Drammen....er vel voksen smiley

Sikke en maskine, noget anderledes end den gamle 900rr fra 1998 :-).... nu kan vejret godt blive varmere heroppe nord på! ??B)??

• #5   5. apr 2019 Fedt. Tillykke! smiley

• #6   7. apr 2019 Jacob
    Bor du i Norge da?

• Jacob .
    Jacob . Tilmeldt:
    feb 2017

#7   7. apr 2019 Jep det gør jeg! Det er en nydelse og rulle rundt i fjeldene med de snoede veje smiley

• #8   7. apr 2019 Har selv arbejdet på Bryne, Kristianssand og Ulsteinvik.
    Hvor er du og hvad laver du?

• Jacob .
    Jacob . Tilmeldt:
    feb 2017

#9   7. apr 2019 Jowjow kender godt Bryne af gennemkørelse til Egersund etc.

Var oppe i Stavanger på en laksefabrik som tekniker/reparatør. Er nu i Gjøvik som teknisk koordinator med en smule reparatørjob smiley

• Jacob .
    Jacob . Tilmeldt:
    feb 2017

#10   7. apr 2019 Allan
    Er du flyttet til dk igen eller ?

• #11   7. apr 2019 Ja, er i Dk igen for cirka 4 år siden, men rejste frem og tilbage i fleksibel turnus, privat ansat de sidste par år, men startede på Rolls-Royce som "industrial temp" for Scancon, CNC opstiller og operatør, og er nu det samme i Dk.

• Jacob .
    Jacob . Tilmeldt:
    feb 2017

#12   7. apr 2019 smiley jamen du har været lidt rundt omkring da, håber du finder dk`s landeveje tilfredse smiley og ellers siger du blot til hvis du kommer til innlandet smiley

• #13   8. apr 2019 Jo tak.
    Har ikke kørt seriøst i flere år, men har da et par stykker på gaden i år.

Kommentér på:
Erfaringer for skift til større og nyere mc

Annonce