3.608 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "flydende pakninger"
Flydende Pakninger.
Hej Alle, Har været i gang med at udskifte [b]karburatorholdere[/b] på min MC. Selvom jeg har anvendt nye O-ringe, slutter det ikke helt tæt. Hvilket nok er fordi at der ikke findes originale del...
Hej Alle, Har været i gang med at udskifte [b]karburatorholdere[/b] på min MC. Selvom jeg har anvendt nye O-ringe, slutter det ikke helt tæt. Hvilket nok er fordi at der ikke findes originale del...
Skrevet af: Martin L - 3. jul 2015
Flydende pakninger?
Er det en fordel med flydende pakninger, eller bærer det en ulempe med sig? da mine remme blev skiftet blev skiftet samt fik ordnet et par andre ting, blev motoren nærmest forseglet i det. Det gør de...
Er det en fordel med flydende pakninger, eller bærer det en ulempe med sig? da mine remme blev skiftet blev skiftet samt fik ordnet et par andre ting, blev motoren nærmest forseglet i det. Det gør de...
Skrevet af: peter S - 6. mar 2009
Spar penge på din forsikring
jul 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.148
(Jeg brugte dem til en pakning i svømmerhuset på en KTM offroader) og det holdte perfekt!!
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 145
http://www.thansen.dk/product.asp?c=1118824090&n=1685912857&pn=1685912859
sep 2006
Følger: 98 Følgere: 106 MC-er: 4 Emner: 58 Svar: 482
De sælger også pakningspapir så man selv kan skære sine pakninger ud... Det holder også..
flydende pakninger