{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flydende pakninger?
  • #1   6. mar 2009 jeg ved ikke om det er den beste måde. men jeg bruger det selv så jeg laver kobling på mc. og der ved spare 40kr hver gang til en ny pakning.

mvh allan h

• #2   6. mar 2009 Jeg bruger det altid. Det er måske lidt at gå men livrem og seler, men man behøver aldrig splitte tingene ad 2 gange.

• #3   6. mar 2009 Det kommer an på hvad type du bruger. noget er stort set umulig at fjerne igen efter brug. Andet e rlet.

Jeg plejer at bruge det til små steder. hele blokke osv, der er en std pakning klart at enbefale

• #4   6. mar 2009 Tak for jeres kommentare, så blev jeg ihvertfald en del klogere på det punkt.

Peter

• #5   6. mar 2009 man kan gøre meget med flydende pakninger.... men har man mulighed for friskepakninger til motorblokke og sidedæksler er det da klart at foretrække... Jeg har aldrig været tilhænger af flydende pakning... selvom jeg på mit arbejde har flere typer... hvor det også indimellem redder ens dag...
    En god ting er at bruge det rigtigt... til det rette formål... og det er så op til din samvittighed...
    Men der er meget man skal være opmærksomhed... hvad kan det klare af olier, temperaturer, tryk osv.... tja og igen... hvad så næste gang du skal skille din motor ad? - jo ikke så fedt og skrabe det hele rent for noget der er brændt fast... (derfor jeg hader flydende pakning)...

mvh Offslow

Kommentér på:
Flydende pakninger?

Annonce