{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

Mark V
Mark V
Følger: 1 Emner: 45 Svar: 54

Hvilken cykel passer til mig? {{forumTopicSubject}}

Hey derude

Jeg står over for køb af en motorcykel, i den nærmeste fremtid. Jeg er 192 cm høj, og går efter en cykel som f.eks. Honda CBR, Kawasaki Ninja, Suzuki GSX-R osv.

Er der nogen af de overnævnte cykler eller måske generelt mærker hvis cykler er større end andre, så der er lidt mere plads at gøre med for os høje mennesker.-)

På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken cykel passer til mig?
  • #1   16. jul 2007 evt gsxr 1300 eller zx12r

Kommer også an på hvilken prisklasse du ligger i

• Mark V
    Mark V Tilmeldt:
    apr 2007

#2   16. jul 2007 glemte at skrive at det helst skal være en 600.

Prisklassen er 120-130.000

• #3   16. jul 2007 Hvis du skal have en "motorvejsraket" og ikke en decideret touring cykel er en Kawasaki ZX12R et rigtigt godtvalg. En Aprilia RSV Mille vil du også sidde rigtig godt på men det er jo mere en "svingæder".

Mvh
    Poul

• #4   16. jul 2007 Okay så lige dit seneste indlæg vedr. 600 ccm.. Ja disse cykler kender jeg ikke noget til men hvis du er 192 cm. høj er en 600 ccm. altså en meget lille maskine. Måske en Suzuki SV 650 kan opfylde dit behov men har du pengene kan du jo ligeså godt købe en SV 1000 istedet. Komforten på disse cykler er rigtig god!!

Mvh
    Poul

• Mark V
    Mark V Tilmeldt:
    apr 2007

#5   16. jul 2007 Tak for svarene, det er noget jeg vil overveje nærmere

• #7   16. jul 2007 Ja sæde højden på millen er rimelig høj men også et godt bredt sæde... mener højden er 83cm

• #8   16. jul 2007 Det er ikke kun sædehøjden man skl bekymre sig om, når man er 192 cm.. Det er også fodhvilernes placering og længden frem til styret.. Jeg taler af erfaring. Jeg ville klart droppe 600 ccm og snuppe en lidt ældre zx9r eller zx12r (hvis den ikke blir for dyr...)

• #9   16. jul 2007 zx12r er perfekt til lange mennesker,har aldrig siddet bedre på en mcl end på den jeg har nu...den er også tilpas sporty i design og kørsel så der ikke går alt for meget morfar i den..... Men okay , der er også et skridt op fra en 600 ccm hvis du ikke er bedste venner med din forsikringsmand

Kommentér på:
Hvilken cykel passer til mig?

Annonce