577 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Køb af hjem og udstyr? Køb af hjem og udstyr?

Har lige købt min første mc.. En lille fin RS125, men har kun den gamle hjelm som jeg løb rundt med for år tilbage på min scooter og diverse nallerter.

Så skulle gerne have fat i noget tøj samt en fed hjelm.
Krav: Hjelm, skal være smart, gerne Shark modeller, men findes de på tilbud nogle steder?

Og tøjet skal være todelt, tror ikke jeg er så meget til læder, så gerne goretex med albue/ryg og diverse andre beskyttelser i.

Håber nogen kan hjælpe da jeg er ny her i faget!

Budget: 3-5000.- - Gerne lidt brugt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af hjem og udstyr?
  • #1   25. maj 2005 hvis du kigger efter brugt... så smid da lige din størrelse ind... så er det da lidt nemmere at hjælpe dig... og kik lidt på louis.de der har de jo da lidt af hvert, både hjelme og tøj.. men iden du bestiller en hjelm dernede fra, så tjek lige prisen i dk, har oplevet at hjelme er billigere i dk end i .de

kører selv med en SHOEI raid 2 hjelm, den er jeg sq glad ved... koster 2k

• #2   25. maj 2005 www.mconline.dk eller www.louis.de

• #3   25. maj 2005 Jeg kører med handsker, jakke og snart bukser fra www.mconline.dk - er godt tilfreds. Handskerne er dog ikke ligefrem vinterhandsker, så bliver der under 10 grader ude kan de godt være lidt kolde på en lang tur. Jakken har de ikke i sortimentet mere, men min far har købt en af dem de har nu, og den synes jeg faktisk er bedre. Den er lidt længere i det, hvor min er en anelse kort. De har begge 2 rygskjold og beskyttere de steder det skal være. Rigtig lækker kvalitet til prisen hvertfald.

Af hjelm er jeg glad for min Shark S800 Easy som vist kun kostede 1100 kr (vejl. udsalgspris så vidt jeg husker) - den tager da ikke ligefrem røven på nogen, men den er tilpas komfort og vindstille til prisen synes jeg. Og meget bedre end den 499 kr. T. hansen hjelm jeg havde før...

• #4   25. maj 2005 Jeg er 186 cm høj og vejer knap 80 kilo...

Så L er vidst min størrelse?

• #5   25. maj 2005 hej benjamin jeg har set at der er en der har et sæt heldtøj tilsalg ind på toyota extreme. til 2500kr det er en meget fin sæt.

• #6   25. maj 2005 Jeg har netop købt følgende sæt på www.ammotor.dk

Hjelm: Shark S500 Air Esprit
    Jakke: Held Quest
    Bukser: Held Drive
    Handsker: Held Samurai
    Støvler: Diadora Eagle

Har købt hele sættet i rød, men det findes også i blandt andet gul og blå.. Men du skal jo nok have rød til din RS125, hvis jeg husker rigtigt..

Nu ved jeg ikke hvor du er fra, men det er en god ide at tage ind i en butik og prøve tilsvarende tøj fra samme producent, det gjorde jeg igår.. For tøjet imorgen.. Glæder mig..

ps. Det koster ca. 6000.. Det er lidt dyrt, men det ser jo fedt ud, og det er god beskyttelse..

• #7   25. maj 2005 Jeg er lige med på en lytter smiley

Kommentér på:
Køb af hjem og udstyr?

Annonce