1.361 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Advarsel - køb af hjem fra J&S Accessories Advarsel - køb af hjem fra J&S Accessories

Hej drenge og piger,

Jeg er ny med mc og tilhørende udstyr, købte en nydelig sv1000 for et måneds tid siden. Jeg købte alt mit udstyr hos mumsmc i Randers - kan kun anbefales! smiley

Men min hjelm fandt i england til en noget bedre pris hos J&S Accessories. Meeen leveringen tog næsten 14 dage, de svarede først efter en uge på mine mails og da jeg endelig modtog min hjelm var det den forkerte model, de mails jeg har sendt efterfølgende fra forskellige mailadresse har jeg ikke fået svar på...

Blot en lille advarsel...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Advarsel - køb af hjem fra J&S Accessories
  • #1   22. aug 2011 tjaaa det er jo hvad man kan komme udfor hvis man ikke handler ved de danske forhandlere

• #2   22. aug 2011 jesper N

ja meget dumt at koebe en hjelm uden at kunne proeve den:-(

• #3   22. aug 2011 hehe han kan vel ikke gøre for at de sender den forkerte model..... og alt andet købte han i dk.... alle kigger sku da efter billigere priser.

• #4   22. aug 2011 kan godt forstå du føler dig snydt... jeg kan heller ikke finde nogle "hjem" i deres katalog... :0) (som der står i overskriften...

mvh
    flueknepperen.

• #5   22. aug 2011 TEDDY (AUNING) M

Ja men lige netop hjelm, ville jeg sku ikke koebe uden at proeve, for det er da alt afgoerende, for ens sikkerhed at den sidder perfekt

• #6   22. aug 2011 Hvem siger han ikke har prøvet den først? Kunne jo være den danske forhandler havde den. Men til en højere pris.

• #7   22. aug 2011 Det var da imponerede svar.... "Det er hvad man får ud af ikke at købe dansk"? Mærkeligt svar!
    Her er et godt hint, prøv modellen hos en dyr dansk forhandler og søg efter modellen på en hjemmeside ved navn google... Wupti... Man har sparet 50 % smiley

• #8   22. aug 2011 Jeg har lige købt en Arai hos mc centeret i Holbæk.

Jeg kom kun af med 300 mere for hjelm + ekstra visir i forhold til hvad den havde kostet fra fc moto...

Det er ikke altid der er så mange penge at spare, det kan betale sig at undersøge herhjemme først fandt jeg ud af

• #9   22. aug 2011
    jesper N

ja det goer du bare , men mulighed for fejl levering:-) jeg har altid koebt den hjelm jeg har provet paa hvor den saa ogsaa passede

• #10   22. aug 2011 Her drejede det sig om en hjelm til 3400 kr. hos forhandler som jeg kunne få til ca. 1500 kr... Pæn besparelse for at undvære reklamationsretten... Havde det været 300 kr, havde jeg nok også taget den med fra butikken..

Okay Bo J.

Du er min nye helt her på dette virtuelle forum... smiley

Pointen med denne tråd var egentligt bare at advare omkring denne lorte forhandler. Men tak for snakken Bo.

Kommentér på:
Advarsel - køb af hjem fra J&S Accessories

Annonce