1.368 visninger
|
Oprettet:
Advarsel: Legoland familiepakke. {{forumTopicSubject}}
Hej Alle!
Jeg vil lige advare mod køb af Legolands familiepakker.
Jeg har idag via legoland-travel.dk bestilt noget overnatning på Givskud vandrehjem som er eet af d steder som LL samarbejder med. Nu tror jeg self. at jeg får den udlovede rabat (2 dage til 1 dags pris) - men ak nej. LL fremhæver at jeg ikke har bestilt familiepakken - da jeg åbenbart - har valgt en forkertd "booking knap" på deres hjemmeside.
Så skal du til Legoland - så sørg for at klikke på den rigtige knap.
PS. Jeg hører gerne fra andre som skulle have oplevet det samme.
Mvh, Henrik
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 12 Emner: 190 Svar: 2.112
Så har de en superglad kunde som fortæller en super fantastisk historie videre om deres fantastiske service .. og hvad går der af dem! .. kan undre mig nogen gange ..
jun 2006
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 770
Men tag fat i din bookning, og hør, sommetider er de jo flinke rundt omkring. =)
Held og lykke.. - og god ferie.
Mvh
Michael
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 17 MC-er: 3 Emner: 406 Svar: 935
Mvh, Henrik
jun 2006
Legoland tilbyder en service, Legoland-travel yder dem, det er dem der modtager bookningen, og derefter vidersender den til legoland.
Så igen, der er en service som legoland tilbyder, men jeg tror han skal prøve at snakke med Legoland-travel.dk :), måske hjælper det, men ellers ved jeg at legoland somregl er til at arbejde sammen med, det skulle da være enestående hvis de stejler så meget, så kan han jo bare afbestille hans bookning, og gøre det hele forfra, der er jo fortrydelses ret på som alt muligt andet. ( Selvfølgelig, i forhold til Vedtægterne/Handelsbetingelserne hos legolandtravel /legoland)
// Michael
jun 2006
Men det korte af det lange.... Tag kontakt til LL travel, og prøv legoland, eller ombook.
// Michael
maj 2006
Følger: 24 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 59 Svar: 464
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 108 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.435
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 17 MC-er: 3 Emner: 406 Svar: 935
De acceptere min bestilling og afviser rabatten. Det de skulle have gjort var:
Gjort opmærksom på at rabatten ikke blev udløst - og i stedet anvise hvorledes denne kunne opnåes.
Eller:
Gøre opmærksom på at rabatten ikke blev udløst - men tildele rabatten som god service.
Nå - ikke mere suppe på den høne....
Advarsel: Legoland familiepakke.