1.018 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
GPZ 500S - Der er noget galt..! GPZ 500S - Der er noget galt..!
Jeg har en Kawasaki GPZ 500S, og der er noget bøvl med den.. Når jeg kører, så hvis jeg giver den budgas kan den finde på at gå i stå.. Hele maskinen går ud, og det er ikke altid den lige er til at få gang i igen.. Kan den få for meget benzin, eller er det kaburatoren det er galt med..? Jeg kan ikke helt finde ud af det..
Og sidst den gik ud (igår) kunne jeg ikke rigtig få gang i den igen, men det er fordi kæden til at trække motoren igang med er røget, for elstarteren kører ihvertfald bare rundt når jeg trykker..
0 synes godt om
nov 2004
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 27
maj 2005
Følgere: 9 MC-er: 8 Emner: 1 Svar: 294
Pil også gerne tændrørene ud lige efter og tjek om de er p!sse våde - i så fald kan det være at den får for meget benzin, eller evt. fejl i tændingen.
Du kan også være heldig at det bare er et spørgsmål om at karburatorerne skal synkroniseres.
Ang. dit starterproblem. Hvis det er sådan at starteren blot farer rundt MEGET hurtigt, indtil du skubber cyklen lidt frem og tilbage og prøver igen, kan det være et par tænder på starteren som er blevet spist.
Prøv at hold øje med din cykel, men ovenstående i baghovedet. Så kan det være du finder problemet, ellers må du vende tilbage med lidt uddybende beskrivelser, gerne med mine råd taget i betragtning.
Held og lykke
Claus
nov 2004
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 27
Men tak for svaret.. Jeg vil da lige holde lidt øje med den så...
maj 2005
Følgere: 9 MC-er: 8 Emner: 1 Svar: 294
Hygge
Claus
apr 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 148
ellers en sjov maskine at køre
pøj pøj med det
GPZ 500S - Der er noget galt..!