{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

Sverige!! {{forumTopicSubject}}

Hej drenge og piger.
Ja, så¨er alt på plads! Vi har købt et rækehus i Malmö og flytter 15. oktober, Så er spørgsmålet: Skal det være en let brugt ZX12R til ca. 50.000 d.kr. eller en helt ny ZZR1400 til 110.000 d.kr.? Hvad siger I? Andre mærker er ikke på tale med mindre de kan tilbyde det samme til mine 190 cm md lange ben..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sverige!!
  • #1   6. jul 2007 Helt klart en ZX12R !!!
    Den er jo en flot og lækker maskine.
    En 14'er har bare lækker teknik, men som desværre er grimt "pakket ind"


  • #2   6. jul 2007 Jeg køber ikke noget før til vinter, men din er rigtig flok, Kwak...

  • #3   6. jul 2007 Og jeg synes nu at ZZR'eren har den ondeste front.. Har prøvet at sidde på den og man sidder også lækkert. Men ZX12R er og bliver ond. Prøvede en i Tyskland sidste år, så derfor er valgte ikke let..

  • #4   6. jul 2007 Jabbekot>
    Velkommen hinsidan.
    Jeg vil på det kraftigste anbefale dig at undersøge forsikringspriserne, inden du bestemmer dig. For hvis der er noget her ovre der ikke er billigt, er det forsikringer på motorcykler... :o(

    http://www.motorcykelgalleri.dk/grupper/sverige

    Mvh
    Daniel


  • #5   6. jul 2007 @Danielsito...

    forsikringer der er dyre...pffft.... prøv sammenlign med de danske priser smiley


  • #6   6. jul 2007 køb en ny i dk uden moms og indrigristrer den her over.
    jeg kunne spare ca 25000 sv kr.
    og du kan spare mere hvis den er over 1 år eller har kørt mere end 6000 km så slipper du for moms her over.
    du skulle også prøve at undersøge med grense plader men så er der noget med at du skal have cyklen inden du flytter.
    men ellers velkommen i det svenske.


  • #7   7. jul 2007 VB>
    Hej du. Længe siden du har skrevet i Malmö gruppen på BG.

    Min kammerat kunne forsikre en TL1000R billigere i DK, end i Sverige.
    Og jeg har andre kammerater her ovre, der har fået priser over de 40.000 SEK om året i Kasko på en sportsmaskine på 1000 kubik og et år gammel.


  • #8   7. jul 2007 Så snart man rammer 1000 kubik i sverige så stiger prisen helt hjernedødt.... vil også på det kraftigste anbefale at du undersøger forsikring inden du køber noget... kender flere i sverige der har måtte opgive mc drømmen pga forsikringen oversteg prisen på motorcyklen selv om det var en nyere dyr maskine... men håber du finder et konge tilbud og kan få drømmemaskinen...

  • #9   7. jul 2007 jeg synes nu ikke det er så dyrt at forsikre her over.
    min gamle blade kostede 8300 danske om året med en selvrisiko på 9000.
    en helt ny blade 1000 rr giver jeg 9300 kr for med en selvrisiko på 3000 og det er en helårligt forsikring og det er i svenske pap penge.
    så i danske kr er det ca 7600.


Kommentér på:
Sverige!!

Annonce