{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sverige
  • #1   25. jun 2009 Jeg har lige været i Sverige, og så ikke en eneste med gul vest.
    Heller ikke de "indfødte"

    Go' tur

    Henrik


  • #2   25. jun 2009 Indtil nu er advarselsvest obligatorisk i følgende lande (i næsten alle også for motorcyklister): Østrig, Italien, Frankrig, Spanien, Portugal, Kroatien, Slovakiet, Norge, Belgien, Luxembourg, Ungarn, Slovenien, Bulgarien, Rumænien (kun over 3,5t), Litauen, Bosnien-Hercegovina og Montenegro.

    Bemærk, at Tyskland ikke er på listen - her er det endnu ikke obligatorisk for privatbilister, kun indenlandske lastvogne.

    http://fpn.dk/motor/bil/article1722146.ece

    Palle


  • #3   25. jun 2009 Ved godt du mener, om vest skal bruges ved kørsel, men tænker du kan bruge indlægget alligevel.

    Palle


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.688
    #4   25. jun 2009 Det palle pophår siger er rigtigt - MEN IKKE UNDER KØRSEL.

    Den skal kun medbringes til brug i tilfælde af havari.

    Dvs du skal have den på hvis du render tør for benzin eller mopeden brækker sig og du står i vejkanten - men der bør man sgu altid bruge den alligevel så man ikke bliver kølerfigur. :o)


  • #5   25. jun 2009 Hej Thomas S,

    Jeg bor i Sverige, Stockholm, og vi skal ikke köre med den grimme selvlysende vest her i landet!

    Hvor skal du hen om man må spörge?

    Go tur!

    Mvh
    Bo


  • #6   28. jun 2009 Hej Allesammen

    Tusinde tak for jeres svar .
    @ Bo jeg har planer om at tage en tur til Gotland .
    så en tur på et par dage der op et par dage på Gotland og så en dag tilbage.
    planen er at køre d.21/7


    Gode hilsner


    Thomas


Kommentér på:
Sverige

Annonce