{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.330 visninger | Oprettet:

Er markedet dødt? angående salg af mc? {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu haft min cykel til salg i et godt stykke tid, men desværre uden held.
Jeg vil gerne sælge den fordi jeg "ikke har tid" til at køre på den da jeg arbejder i landbruget og derfor er der jo mark arbejde så snart solen skinner.

Hvad mon der er galt med denne annonce ?
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=17803

ris ros...

Har en fantasi på en 70k for den for "det kan da ikke være rigtig at motorcykler falder så hurtig i pris.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er markedet dødt? angående salg af mc?
  • #1   2. jul 2007 Sidder selv i samme bås... Virker som om markedet er rigtig dødt for tiden, nok pga. det RØVSYGE L::::E vejr ;oP

• #2   2. jul 2007 Er dba ligeså dødt også? Synes der plejer at være god gang i den derinde

• #3   2. jul 2007 Michael K.
    Det er nok fordi man kan få nye cykler til få penge og med flere års garanti.
    Yamaha giver 5 år, kawa giver 3. Man kan få meget cykel for "få" penge. Så det er sku klart at dem som sælger privat har det hårdt for tiden. Med mindre de vil gå ned i pris.....
    Og det vil folk sku ikke.... Så er det at man køber en ny mc.

• #4   2. jul 2007 Markedet er ikke godt for brugtsælgere i øjeblikket, det er der ingen tvivl om.
    Men samtidig mener jeg, at 70K urealistisk, da man for 90K får en ny 750F.
    Max 60k vil jeg sige (jeg har ikke set på dba omkring den generelle prissætning) og dit gejl får du ikke meget for (potte og lys).

• #5   2. jul 2007 Godt eksembel Rene J..... Det er sku ikke mange penge for en ny cykel.

• #6   2. jul 2007 jeg tog fejl, det var 100k for en 750F.

• #7   2. jul 2007 Man får aldrig signe penge hjem når der er udstyr. Det kan sku kun være med til at sælge den hurtigt. Hvis prisen er rigtig.
    Det er det samme med biler. Et sæt flotte fælge er med til at sælge bilen hurtigere - alt det andet for man ikke en skid for. Og ens fælge får man sku heller ikke hjem igen i KR.

• #8   2. jul 2007 Hej

Ja det går langsomt, men som de andre siger så ville jeg heller ikke personligt give så meget for en brugt 8-10 år gammel cykel, når der findes masser af tilsvarende spritnye cykler i prisklassen 90-100,000 kr.

Men held og lykke med det...
    Anna

• #9   2. jul 2007 Man kan enda få en HD til 150 kilo. Så det med HD drømmer er også blevet en "billig" og nemt ting.
    De har benzinindsprøjtning, of sensor på blink, alarm, nissin kalibere - virker bare, og meget mere. Det er blevet køber marked.
    Og når der er gået 2 år med fuld garanti - kan man smide 10 kilo efter den og får den lavet om til en 1200 med cirka 70 HK og 2 år garanti mere...... Så snyder man også lieg staten for 35 kilo i afgifter - efter de 10 kilo i tun. For der er inegn forksle på en 883 og en 1200. Kun dens stempler......Og lidt krom osv.

• #10   2. jul 2007 Var hos en forhandler forleden og hørte ham omtale netop markedet til en kollega.
    Det ER dødt.

• #11   2. jul 2007 det er da klart med de afgift nedsættelser... folk er afventende...

• #12   2. jul 2007 hvis jeg skal være ærlig, så synes jeg også at prisen på din cykel måske er ca 10000 for høj.
    Men forstår da godt at du vil trække alle de penge ud du kan..

• #13   2. jul 2007 Sten-dødt.... det er min oplevelse. Vejret er jo heller ikke lige den stor hjælp i disse dage!
    Min cykel koster på DBA mindst 15.000 mindere end de andre cykler med samme data, men der har sgu ikke været meget gang i forretningen alligevel.
    Jeg er måske ikke desperat nok for at komme af med min cykel ,så meget længere ned i pris har jeg ikke tænkt mig at gå!
    Hvad siger i! Er den for dyr?
    http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=50408179
    Go' sommer!

• #14   2. jul 2007 Rene J: Nej vi to bruger jo vores søndag på at køre mc - ikke jagte tank tilbud. *G*

Jeg plejer dog at ramme de tidspunkter rimlig godt hvor det er "billigt" at tanke. Jeg har kørt som taxe, sygetransport, pakker, osv i 3 år - så lidt lære man jo. *G*

Der kan jo også være en del i min tank - så det bliver jo det mabge penge når man køre meget. Og det gør jeg.

• #15   2. jul 2007 Hvad vil du så have Heidi. ?

• #16   2. jul 2007 Heidi: Ahhh... er den ikke lidt for højt oppe i pris Heidi. Har en kollega der for nyligt købte en magen til ved forhandler. Hun endte med at slippe 105.000 og så havde den endda kørt en smule mindre end din!
    Men held og lykke med salget under alle omstændigheder!

• #18   2. jul 2007 70K for en 98'er GSX600F forget it. Man kan købe en splinterny GSX750F til 89.995,-
    Er ked af at sige det, men med 56.000km. på tælleren og de ridser du viser på det sidste billede, tror jeg du skal noget længere ned i pris (50-55K er mit gæt)

• #19   2. jul 2007 Tror ikke den bliver solgt fordi folk ikke gider selje rundt på sådan en færge smiley

• #20   2. jul 2007 Hmmm tror desværre ikke du kommer af med den til den pris..

Har selv lige købt en '93 med 46k km på klokken i tiptop stand for 42 k ,-

ja den er 3 år ældre, men den har ikke kørt de sidste 4 år så det kommer jo næsten ud på det samme..

Der er "for mange" brugte sukkier i dk lige nu til at de kan sælges "dyrt" og ny prisen på en 750'er er jo ret lav som osse nævnt tidligere..

Men pøj pøj med salget..

• #21   3. jul 2007 Tror også prisen er alt alt for høj. Når jeg en dag skal sælge min, vil jeg skyde på prisen blir 5000 kr mindre end din står til, måske mere. Årgangene er næsten de samme, men vil mene at en RF600R, generelt står i en bedre kurs end GSX600F.

Men held og lykke anyway

Kommentér på:
Er markedet dødt? angående salg af mc?

Annonce