Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er markedet helt dødt???
  • #1   28. dec 2010 bagenden er da ellers godt pyntet op som et andet juletræ men kønt er det ikke men der er jo krise tider er der nogle der siger smiley

• #2   28. dec 2010 måske det er de 62.xxx km de skræmmer ??

- jeg ville sq gerne købe den, men ved jeg ikke kommer af med min SRAD til samme prisklasse så gider ikke besværet med at sælge den

• #3   28. dec 2010 Ja krisetider kan man roligt sige smiley hov hov hehe har dog original røv man kan sætte på smiley

• #4   28. dec 2010 Det er jo Honda smiley den kan holde til det smiley men de springer også en del de priser der er. F. Eks en r6 fra 99 svinger fra 45 - 65?

• #5   28. dec 2010 Det er vel begrænset hvor mange mc`er der bliver solgt her i vinter månederne, medmindre det er et røverkøb : ) Men det 62.000km skræmmer sikkert en del. Mange tror jo de er slidt op så

• #6   28. dec 2010 ja 62.xxx er sq ikke skræmmende, den skal bare have en ny ensretter hvert 4.år + det sædvanlige vedligehold så dør den sq aldrig

• #7   28. dec 2010 12 år gammel, 2 gange omkring jorden, JEG ville ALDRIG købe den og slet ikke til den pris. Som markedet har opført sig de sidste 2 år er købere kræsne. De har kunnet købe nyere cykler rigtig billigt så de gamle færger skal virkelig være langt nede i pris.

• #8   28. dec 2010 Man bliver vist overrasket hvis man tager med dig på jordomrejse.

• #9   28. dec 2010 Tjaa hvis den er passet ordentligt så kører den bare derud ad. Men har da set eksempler på andre (r6'r) som var ved at være færdige inden de 30000 km

• #10   28. dec 2010 Haha 2x jorden rundt. Sejt nok smiley kan man køre det i et huk måske ;-))

• #11   28. dec 2010 den model cbr900 er en konge maskine og super flot design køre genialt
    - så ville godt give 50 hvis den er det værd og det er den jo sikkert

• #12   28. dec 2010 Synes ikke den er for dyr, MEN der bliver ikk handlet mange cykler for tiden.. så medmindre du vil beholde den og vente på den rette køber så skal den ned i pris ;-(

60k er ingen ting det er 900ccm for satan.. det er ligesom en lille bilmotor..!

• #13   28. dec 2010 men der er sq ikke flere mønter i blikkenslagerens skattekiste.....

har kigget op til flere gange

• #14   28. dec 2010 Mirza A
    50K !!!!!

• #15   28. dec 2010 Og så var den solgt smiley

• #16   28. dec 2010 Den er sku ikke solgt smiley

• #17   28. dec 2010 60k km er ingenting for en 900ccm motor..

• #18   28. dec 2010 Haha VVS Jacob smiley
    Ja hvis bare man ku finde den skide skattekiste smiley

• #19   28. dec 2010 Jeg fik da min solgt for 14 dage sige.. R6 2007 - til 100k

Men ja det er ikke sikkert det lige er nu folk står og mangler en..

• #20   28. dec 2010 Så er der da nogle der vil af med slanterne smiley

• #22   28. dec 2010 SirCajun ® ( Ridin´ Z-Bull )

Og? De første årg. CBR 1100 XX koster da stadig ca. 70k ved private og de er da ikk sværere eller nemmere at sælge end så meget andet. 62t km er sgu ikk meget og da slet ikk for en Honda, der er da en herinde også med en CBR 900RR som har rundet de 100.000km uden nævneværdige problemer : ) Ellers er en anden brugt motor sikkert også til at finde hvis det er problemer at den står af

• #23   28. dec 2010 vi bytter med min SRAD.... men det r sq nok for gammel og kørt jorden rundt 14 gange på samme olie og kædekit

• #24   28. dec 2010 Næh syntes heller ikke det er skræmmende når det nu er Honda. Den kører sku bedre i motoren end den mc jeg havde som kun havde kørt 3700 smiley Honda det dur bare

• #25   28. dec 2010 umiddelbart er det jo også mange penge for en mc, med en mc der har lidt alder...

Jeg købte selv min bandit ( ja, jeg ved godt at det ikke er en Honda og der sikkeret et eller andet med kvaliteten der ikke er den samme smiley

der er fra 2006 og har kørt 9.000 km og den snuppede jeg til 55.000 kr.

den pris syntes jeg afspejler meget godt, hvordan markedet er for køber henholdsvis sælger...

• #26   28. dec 2010 Jeg tør da også godt røbe at jeg gav 60k for min ZZR årg. 93 med 62t km nysynet ved en forhandler i sommers

• #27   28. dec 2010 Du kan få en prøvetur i garagen haha smiley

• #28   28. dec 2010 Jeg er ved at købe cykel til 60k kontant. Men 80% af cyklerne her er jo sat fuldstændigt sindssygt i pris.

• #29   28. dec 2010 MADS: Der er desværre en tendens til at man bare skal skambyde MC, er der er til salg...

I efteråret solgte jeg en MZ som jeg sattte til 4000 kr. forbi jeg mente den var 4000 kr. værd... men jeg blev budt både 1000 kr. og 2000 kr.

Så satte jeg den til 6000 kr. i stedet - og så var der en der bød 4.500 og han fik den....

Måske kan ovenståede være en af årsagerne til at nogle MC'er prisat lige optimistisk nok....

• #30   28. dec 2010 Kan også være at konen eller banken har bedt dem sætte den til salg og hvis den så står højt nok. Jaaa så beholder de jo deres øjesten smiley

• #31   28. dec 2010 Hva fanden , er der ikke nogen der har foræret Mads K en R6'er endnu?

• #32   28. dec 2010 Vil også sige at en motorcykel der kostede 170k for 12 år siden, så er 50 måske lige lidt i overkanten (motorcykler i dk, bliver solgt til overpris) sammenlign med afskrivningerne på bil, en bil der kostede 170k for 12 år siden, står til 20-30k i dag.. CBR 900 cyklerne er (til trods for at folk siger honda holder til 3 verdens krige og 10 teenage ejere) meget ofte kørt i sænk indvendig.. Har været med til at skille blokken på en enkelt eller to.. og tjaa.. slidte er de..

Men folk har netop en tendens til at sige Honda, den skal sgu ikke gennemvarmes før den får ør (hørt på linjen), osv.

Såå.. I vinter måneden, skal du nok ned at sige 40-45k for at få bid hurtigt.

Det tog mig 1 måned at sælge min monster, og der var forhandlingen kun om de sidste 500. Så markedet lever da lidt smiley

• #33   28. dec 2010 Market er jo nok lidt dårligt ,, krisetider -jul og flere penge til opvarmning i år

Godt jeg fik solgt min r6 sidste år for en god pris MEN, der er jo også fordele ved at købe ting ,,,, har lige købt 2 næsten nye givi tasker og en top boks meget biligt !!!!

• #34   28. dec 2010 Dvs at man kan få slut 90'er cykler til 5-10K hvis de skal synes indenfor et år, ligesom biler ?

• #35   28. dec 2010 Det med bil og mc kan du jo ikke helt sammenligne jo måske hvis det var en cabriolet som også kun kører om sommeren og de koster da mere end mc'ere

• #37   29. dec 2010 SirCajun ® ( Ridin´ Z-Bull ) - du skal vidst have skolepengene retur... en gang rundt om jorden er 40.000 km.

Angående prisen og markedet så ja måske. Folk er lidt hykleriske p.t hvad angår køb af ting. Og specielt en så stor maskine som en 900 ccm fireblade. Der vil nok være mange der mindes den cykel som en af den mest vanvittige cykler honda lavede i det årti. En anden ting er at det faktisk er en jubilæumsmodel hvilket reelt set gør den til en liebhaver. Altså noget der skal sælges til den rigtige.

De fleste p.t går efter en mindre lettere cykel i 400-750ccm klassen og så måske lige en anelse nyere hvor de får indsprøjtning så man slipper for de der kedelige koldstarter eller varmestarten hvor den har stået og fordampet hele svømmerhuset af fordi solen har bagt på cyklen hele dagen.

Uden tvivl er cyklen 50k værd. Men det kræver at ham der vil give 50 for den vil købe den smiley

• #39   29. dec 2010 Jeg får da henvendelser på min mc og vil da også gerne købe hvis den rigtige mc dukker op. Kan og vil ikke sælge før køber kan få en prøvetur.

• #40   29. dec 2010 Havde den været i pæn original stand uden fis, glimmer kugler, led, xeon og hvad ved jeg havde den været solgt. "udstyret" som du sikkert syntes godt om frasorterer ehhver seriøs potientiel køber på mere end 23 år. I forsommeren bød jeg 45.000 kr. På en 95'er blade med ca. samme km. stand - dog stod den original blot med en anden potte. Sælgeren ville have mere - og det fik han !

Markedet er ikke dødt bare trægt, det er kun det mest attraktive der kan sælges i et rimeligt tempi. Det falder din med alt det gøjl og gejl desværre langt uden for. Så sømand tro mig på mit ord ! Lav den tilbage til original stand og udvid gruppen af potientielle købere med 800%.

• #41   29. dec 2010 Jeg syntes ikke det er så slemt med det døde marked....
    Jeg får en del pm'er på de 2 cykler jeg har til salg men jeg vil dog sige at der er jo en tendens til skepsis fordi folk ikke kan prøvekøre.
    Personligt vil jeg ikke ha' et problem med at købe en mc uden af prøvekøre den. Det har jeg gjort et utal af gange og vil da sige at man jo må stole på sælger og skrive i papirene at cyklen er i tiptop stand osv. Skulle det så vise sig den ikke er jamen så må handlen gå tilbage eller sælger må udbedre sit lort.
    Så hvis prisen på grisen er ok jamen så skal der nok blive handlet.
    Men toppris og vinter har aldrig passet sammen....

MVH Karsten

• #42   29. dec 2010 Sikke noget ævl, Honda er sgu' ikke bedre end andre gængse mc,er, gammel skrøne.

• #43   29. dec 2010 Tja - jeg synes sgu heller ikke rigtig der er gang i den. Men hva, så snupper jeg bare en sæson til.

• #44   29. dec 2010 Jan har alt det originale til at ligge så det er jo bare på med det hvis man er gammel og ikke kan lide det moderne noget smiley

• #46   29. dec 2010 Jesper din party pooper ;-))

• #47   29. dec 2010 Altså man kan jo ikke generalisere et helt marked??

Tilfælde af annoncer der ikke giver salg skal behandles individuelt. Har givet min mening om hvad der her går galt *S*

• #48   29. dec 2010 jeg har fundet min næste mc, men jeg venter til vejret blir bedre, før jeg kontakter sælger. og hvis den er solgt på det tidspunkt, så er der fundet en nr 2 mc.

der skal nok komme gang i salget, du må bare vente til vejret blir lidt bedre, så folk kan se din mc og evt prøve den smiley

godt nytår-

• #49   29. dec 2010 hej bo din cykel er jo billiger end afgiften.
    har du tænkt på at tage afgift retur?
    jeg vil gætte på du kan få 40-42000 kr i hånden når de har taget gebyr på 15%.du kan lave en forespørgelse først.hedder anmeldese export nr 21.044
    så kan du evt sætte den på ebay hvor cykler som din koster fra 2500 euro og opad.evt kik på mobile.eller sætte til salg ved svensk forhandler.
    mvh kk

• #50   29. dec 2010 Ja den er sku billig smiley kan vel ikke få afgift hvis der ikke har betalt afgift på den før??

• #51   29. dec 2010 hej igen bo hvis din cykel er uden afgift er den dyr.
    i foråret kunne cbr 1000r 2006 købes for ca 40000 kr uden afgift og lige over 100000 kr med og de må da have faldet lidt mere nu.
    selv om dem der er til salg for tiden koster mer.
    mvh kk

• #52   29. dec 2010 Øh der er der vel afgift og plade på ikke??? (link fjernet)

• #53   29. dec 2010 Super fin reklame tråd...

• #54   29. dec 2010 @ M T, kolde kontanter er da altid velkommen og sikke et argument, for så har Bo A´s mc KUN gået lidt mere end 1½ gang omkring jorden og så er den pludselig ALLE pengene værd ha ha.
    At cyklen ikke er solgt og han ikke får nogle henvendelse på den betyder kun ÉN ting og der er at den er for dyr.

@ Bo A, kan godt lide din argumentation om at hvis man er gammel og ikke kan lide dit streetsmarte design så kan man bygge den om til standart, for der er sgu da ingen unge der gider at købe sådan én gammel havelåge som deres far har haft våde drømme om smiley

• #55   29. dec 2010 hehe årstiden for juletræer er slut

• #56   29. dec 2010 @Bo A

Jan har alt det originale til at ligge så det er jo bare på med det hvis man er gammel og ikke kan lide det moderne noget smiley

Jamen Bo det er bare et godt råd ! Du sorterer selv 95% af kunde gruppen fra på baggrund af din "styling". Tænk at komme af med din cykel til prisen og så efterfølgende kunne tjene en skilling på alt julepynten ! Det er da en ren win win situation for alle parter.

• #57   29. dec 2010 Du tuder over at der ikke er nogen der vil købe din cykel, og når jeg så skriver til dig, skambyder du min cykel fuldstændig vanvittigt.
    Det er da den helt rigtige måde at gøre tingene på, hvis du vil fremstå bare lidt seriøs. (Sidste sætning kan indeholde ironi)

• #58   29. dec 2010 ét eksempel fra sidste måned, hvor jeg tilfældigt er hos en forhandler som har en super fin R1 2007 med 22000km på klokken. Indbygget udstødning, andre forhvilere og lidt andet grej. Super fin. Den stod tilsalg hos forhandleren til 105000,- Så fatter jeg ikke at private forlanger mere for deres ældre sager. Da jeg stod og kiggede der (uden at sige noget), så blev jeg tilbudt den til 90000,- hvis jeg tog den nu.
    Så fatter jeg intet af+ 80000kr for en 02'er et eller andet lignende...

• #59   29. dec 2010 Carsten T - det er fordi at folk ik gerne vil erkende, at de er blevet narret til at købe deres halv gamle havelåger til overpris..

• #60   29. dec 2010 Benny, har vi alle ikke det? vil tro det er et fåtal der har lavet en rigtig god handel. Oven i det handler det nok mere om at man føler man har fået nok for pengene eller ej.

• #62   30. dec 2010 Jo jo self er den med afgift smiley
    Jamen priserne falder hele tiden. Har en bekendt som gav 92k for en gsxr 750 i sort fra 07. I sommers det er sku da billig. smiley

• #63   30. dec 2010 Hvis man endeligt skal "tude bare lidt over priserne" så kig lige min solgte aprilia Tuono. Den måtte afsted i foråret til blot 86.000 kr. Fra 2004 og havde kun gået 11500 kr. og var med for 40.000 + pynt og gejl.

• #65   19. feb 2011 Jeg solgte min gamle Suzuki sen sommer 2010 da imens der forsat var muligt for køberen at nyde nogle gode turer før vinter , jeg snakke med 2 forhandler vedr udbudsprisen ( Butil ) og satte den til 4000 kr under og den var solgt på 1 uge kontant
    Jeg købte så her i Januar 2011 en anden i ren handel gennem en forhandler på et kontant tilbud 12000 kr under havd den var sat til på nettet så meget tror jeg afhænger at at sælge og købe på den rette tidspunkt , Spørg jer selv om hvornår I selv tænker mest på at køre motorcykel og hvor når ting godt kan vente ???
    Jeg har såm handlet med mc og biler i mange år og det vigtigeste er at kende prisen på hvad man vil sælge og købe til den rette pris uden feber i tegnebogen ( gamel købmandsskab ) og julepyntet er sjælen et + i prisen
    Mvh johnny

Kommentér på:
Er markedet helt dødt???

Annonce