7.627 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 41 Svar

Biker Jokes Biker Jokes

Igennem tiderne her på MC Galleriet er der kommet nogle virkelig fede MC Jokes, især Harley har fået over nakken, Som Harley ejer må jeg desværre tilstå at flere af de jokes virkelig får mig til at grine.

Idag stødte jeg på den følgene fra Erik K:

HD´s are outstanding reliable.

70 % of them are still out there!

30% made it home...................

Posted af Erik K i en anden tråd.

Jeg elsker den med hvordan man ser forskel på en 1% rocker og en Biker?

Bikeren har insekter imellem fortænderne:)

Smid lige et skud fra jer på en god Harley joke, og lad os få gang i lidt morgenhygge.

mvh smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Biker Jokes
  • #1   29. nov 2018 Hvordan ved man at en Harley kører har haft sex?? Hans langefinger er den reneste!

• #2   29. nov 2018 - Hvorfor er HD verdens sikreste mc'er? Fordi de kører så langsomt, at man næste ikke kan komme til skade...
    - Hvad kaldes en HD motor som ikke drypper olie? En tom motor...
    - Hvad er det vigtigste tilbehør for HD ejere? Et Falck-abonnement...
    - Hvorfor er næste alt forkromet på en HD. Det gør det meget nemmere at finde delene igen i grøften...
    - Hvad er forkellen på en HD og en støvsuger? Posen's placering...
    - Hvordan tuner man billigst en HD? Bytter den med hvilken som helst japaner mc...
    - Hvorfor ser man aldrig en HD ejer sidde på sin parkerede cykel? Han er ikke vandt til en så stor nedlægningsvinkel...
    - Hvad er forskellen mellem en HD ejers hjem og hans mc? Mc'en koster mindst det dobbelte af hans hjem...
    - Hvad er den vigtigste kompetence en ingeniør på HD fabrikken skal have? Viden om hvordan man omdanner benzin til flest mulige vibrationer og mest mulig støj...
    - Hvorfor kan HD mekanikker kun reparere HD'er? Alle andre mc mærker kræver mere viden om brug af værktøj, end blot en hammer og en rulle gaffatape...
    - I HD verdenen betyder "vandkølet", at du har kørt en tur i t-shirt og blev overrasket af en regnbyge...

• #3   29. nov 2018 Lidt mere smiley

mvh

profilbillede
  • #4   29. nov 2018 Den her er osse mega fed smiley

mvh

profilbillede
  • #5   29. nov 2018 #4: Den er sjov, primært fordi de eneste HD'ere jeg kunne drømme om at smide penge efter, er fra sportster serien smiley

• #6   29. nov 2018

profilbillede
  • #7   29. nov 2018 Q: What do you call ten Harley owners lined up ear to ear?
    A: Wind tunnel.

Q: How do you get a Harley owner out of the bath tub?
    A: Throw in a bar of soap and get out of the way.

Q: How do you break a Harley owner's finger?
    A: Kick him in the butt.

Q: What do you get when you have 32 Harley owners in the same room?
    A: A full set of teeth.

Q: What's the difference between a Harley Davidson and a Hoover vacuum cleaner?
    A: The Harley has room for two dirtbags on board.

• #8   29. nov 2018

profilbillede
  • #9   29. nov 2018 sp: Hvorfor hilser dem der kører Harley Davidson aldrig ?

sv: Har du nogensinde prøvet at køre en trillebør med én hånd ?

• #10   29. nov 2018 smiley smiley

profilbillede
  • #12   29. nov 2018 Hellere skubbe en Kawasaki, end at køre Harley

• #14   30. nov 2018 #12..du ved jo hvordan det er : Skal du være med i flokken, skal der stå Harley på blokken smiley

• #17   30. nov 2018 Klassikeren

profilbillede
  • #18   30. nov 2018 Kinalort

profilbillede
  • #19   30. nov 2018 Ingen kommentarer

profilbillede
  • #20   30. nov 2018

profilbillede
  • #21   30. nov 2018 smiley

profilbillede
  • #22   30. nov 2018 En omvendt joke: Hvorfor dog ha penge i banken, når der kan stå HD på tanken.
    En spyflue fra japserland, har altså ikke samme udstråling....

• #23   4. dec 2018 Den her er osse ret skæg syntes jeg smiley

mvh

profilbillede
  • #24   4. dec 2018 Faldt lige over dem her, de må da med smiley

mvh

profilbillede
  • #25   4. dec 2018 ..

profilbillede
  • #26   4. dec 2018 ...

profilbillede
  • #27   4. dec 2018 ...

profilbillede
  • #28   4. dec 2018 Jinlun...

• #30   4. dec 2018
    https://youtu.be/ER-xWyb3rW0

profilbillede
  • René S
    René S Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 MC-er: 2 Svar: 6
    #31   5. dec 2018 En mand er strandet på en øde ø, og er helt alene i 10 år. En dag, da han ser en prik ude i horisonten, siger han til sig selv: "det er ikke noget skib", og da prikken kommer lidt nærmere tænker han: "det er heller ikke nogen båd", og da den kommer endnu nærmere tænker han: "det er heller ingen tømmerflåde", og ud af bølgerne træder den flotteste kvinde han nogen sinde har set kun iført en våddragt.

Hun går hen til ham og spørger: "Hvor lang tid siden er det at du har røget en cigaret?"
    "Ti år" siger han.

Hun trækker lynlåsen ned til den vandtætte lomme, som hun har i venstre side og trækker en hel frisk pakke cigaretter frem, han tager en, tænder den og kan slet ikke beskrive hvor godt det er.

Så spørger hun : "hvor lang tid siden er det du har fået en drink?"

Han svarer "ti år"

Hun trækker derefter lynlåsen ned til den vandtætte lomme, som hun har i højre side og trækker en hel flaske whiskey frem og giver den til ham. Han tager en ordentlig slurk og er lige ved at gå bagover, så dejligt er det. Så begynder hun at lyne den lynlås ned der sidder i midten af hendes våddragt og spørger : "hvor lang tid er det siden at du har prøvet noget at det rigtig sjove?"

Manden udbryder "Å min Gud, du vil da ikke fortælle mig, at du har en motorcykel derinde?"

• #32   5. dec 2018 Hvis du kan se mit rygmærke, så er kællingen sgu røget af.

• René S
    René S Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 MC-er: 2 Svar: 6
    #33   5. dec 2018 Den gamle mand havde en motorcykel, som han havde haft siden sine unge dage, og den stod som ny. Desværre var han blevet for gammel til at køre på den, så han besluttede at forære sit barnebarn sin motorcykel. Barnebarnet var meget begejstret og spurgte bedstefaren, hvordan han dog havde kunnet holde den så blank i så mange år. Bedstefaren sagde, at det var meget enkelt. Hver gang det regnede, smurte han den ind i vaseline, for så blev den vandskyende, og så rustede den ikke. Barnebarnet lovede at gøre det samme og kørte glad hjem med den.
    En dag var han ude at køre en lang tur, og sidst på dagen blev han tørstig og kørte ind på en gård. Han bankede på, og konen på gården lukkede op.
    Han syntes, hun så godt ud, og da datteren på gården kom til, så hun endnu bedre ud. Konen inviterede ham til at spise med, for de skulle lige til at sætte sig til bords. Det sagde han ja tak til, og da manden på gården kom ind, sagde han, at det var helt fint med lidt selskab, men den unge mand skulle lige vide, at de havde den regel, at den, der først sagde noget, mens man spiste, skulle vaske op.
    Den unge mand tænkte, at det var da ikke noget problem, for det kunne vel ikke tage så lang tid at spise. Konen satte maden på bordet, og der var meget mad. De begyndte at spise, og inden længe var den unge mand så mæt, at han ikke kunne få en bid mere ned. Han ville dog ikke sige noget, for han havde ikke lyst til at vaske op, så han lagde sin hånd på konens lår. Der skete ikke noget, og ingen sagde en lyd. Så flyttede han hånden længere op. Da der stadig ikke var nogen, der sagde noget, smed han hende op på bordet og gav hende den helt store tur.
    De andre spiste bare videre, og konen satte sig på stolen igen.
    Så lagde han den anden hånd på datterens lår. Hun sagde ikke noget, men spiste bare løs. Han flyttede hånden længere op, men stadig ikke nogen reaktion. Så fik hun også en tur på bordet. Der var stadig ikke nogen, der sagde en lyd. Så kom den unge mand til at kigge ud af vinduet og kunne se, at det trak op til regn, hvorfor han stak hånden i lommen og hev vaselinen frem.
    Da manden så det, sprang han op fra bordet og råbte: Nej, nej, jeg skal nok tage opvasken!

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    jul 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #34   5. dec 2018 Hvad er ligheden ml. at køre japaner, og ligge og knalde en grim kælling?
    Egentlig okay, indtil ens kammerater opdager det??

• Peter R
    Peter R Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 1 Svar: 148
    #35   5. dec 2018 Hvordan skiller man en Harley ad?

Lader den stå i tomgang i ti minutter. smiley

• steen  S
    steen S Tilmeldt:
    apr 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #36   5. dec 2018 Har du set den nye Harley - ja, men ikke siden 2. gear...

• #37   5. dec 2018 Dette burde være en joke, men den er go nok

profilbillede
  • #38   5. dec 2018 #37 Nu havde vi det ellers lige så hyggeligt...kan du være det bekendt ? smiley

• #39   5. dec 2018 Sorry, kan sku godt selv se, at den var lige under bæltestedet.

• #40   5. dec 2018 #39 smiley

• #41   6. dec 2018 Jeg glæder mig til at se 1% klubberne komme rullene på ellerten smiley

mvh

• #42   6. dec 2018 Jeg er Bornholmer...og jeg ved nogen kender den med svensker, men det er en klassiker.

Hvorfor er der så mange Yamaha'er på Bornholm ?
    Man går ind til MC butikken og siger "Ja Må håå"

Jeg er også fornyeligt HD ejer, der er mange sjove, mange der passer fint... og det er bare sådan det er (ang. lyd, olie, larm osv... sikke en "anden slags cykel"

• #45   7. dec 2018 Interessant, når Kreidler netop gik konkurs fordi de ikke kunne sælge reservedele.

• #47   7. dec 2018 Man har vel ikke ændret udsagn siden smiley

• #48   12. dec 2018 smiley

profilbillede
Kommentér på:
Biker Jokes

Annonce