{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  blå( politi )mc bmw K1200rs
  • #2   27. jun 2007 Ham har jeg også set et par gange ude på værløse flyvestation. de køre cirka 10-13 stykker rundt og øver sig derude. Det er hvide diode blink der sidder foran så når de er slukket kan man næsten ikke se dem hvis man kommer kørene.

• #3   27. jun 2007 Godt set Jesper, tak for det. Heldigvis er det nogle "gamle" bimmere de kører på .Måske man bare skulle køre fra dem......

• #4   27. jun 2007 der kører af og til en rød honda cbr XX med indfarvede tasker, på fr.sundsvejen det er sku også en stridser !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #5   27. jun 2007 Det er vidst dem man skal være bange for, efter hvad jeg har hørt har politiet et par video-cykler.

Ikke nok med man ikke kan se de er strissere, så skulle de heller ikke ligge under den begrænsning på 180km/t som et andet rygtet siger politiet kun må køre

• #6   28. jun 2007 Politiet må da gerne kører mere end 180km/t hvis det er nødvendigt for løsning af den politimæssige opgave, så hvor kommer den med de 180km/t fra.? 180 km/t er jo ingenting idag selv en almindelig toyota corolla fra midt firserne kan kører 180km/t..
    Sløve BMW ...? Ja jeg så selv en i koksgrå sidste år til lukningen af bakken og talte med en af de flinke betjente og den var peppet til lidt over 130hp...... og de kan kører mc ja de kan .... (de fleste af dem altså) Så god fornøjelse med at stikke af fra dem.....:-)

Kommentér på:
blå( politi )mc bmw K1200rs

Annonce