{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Aprilia 125ccm!
  • #1   15. maj 2005 Det er en 2 takter. Der er en del mere vedligeholdelse med sådan en kværn. Stempelringe, stemple og cylinder skal tjekkes for hver 16000km og evt skiftes.
    Når den er i orden er det en rigtig sjov mc at kører på. den styrer/bremser kanont. Husk dog på at den lyder som en knallert 45 og det kan du ikke lave om på, sådan lyder en 2 takter bare... ringeeeee ding ding.

• #2   15. maj 2005 Den er jeg med på..
    Men hvis man overholder sine services så skulle der vel ikke være problemer?
    For det er vel en af de maskiner man får mest ud af med så få heste.. !

• #3   15. maj 2005 Det har du sikkert ret i, men det må man taget med, når der stadig er tre måneder til man må køre på de store cykler.
    Ville gerne have en Suki GSX600, men det må vente til næste år, og skal os lige kende lidt mere til mc, før jeg kaster mig ud i noget med yderligere heste! smiley

• #4   15. maj 2005 Umiddelbart ville jeg sige at det er rimelig cool lille sportskværn, men den skal bare have rpm for at lave noget.. du ligger konsatnt på de 10.000+ rpm for at komme derudaf. Skal du bare have den som en fun-maskine er det ok, den pris du nævner lyder også okay. Men som Jacobsen skriver er den svær at sælge igen pga at den henvender sig til et begrænset publikum. Prøv lige at køre på lidt forskellige cykler før du beslutter dig. Tag evt et kig på Suzuki GS 500E -det er også en god begynder maskine der godt kan drosles til de 34 HK -ville mene at den er mere allround, nem at sælge igen, osv. osv.. Held og lykke med mc-køberiet.

Ronny.

• #5   16. maj 2005 Jep.. den har jeg os kigget på.. men det høje kilometerantal de fleste har.. kan det ikke være et problem?

• #6   16. maj 2005 Nu er det sket..

Købte Aprilia 125, gav 26500.- ink. omreg!

Synes sq det var OK smiley

• #7   16. maj 2005 Den tid den sorg smiley

Kommentér på:
Hjælp til Aprilia 125ccm!

Annonce