{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  læse det her !! det er jo sygt !!
  • #1   13. maj 2005 damn, det er sq da sygt... Hmmm, indtil videre fræser jeg kun rundt på en RMX´er hehe.

• #2   13. maj 2005 fedt !!

• #3   13. maj 2005 Jajajajajajaja,,,og hvis du så går ned til relaterede historier,,og går ind på historien,,, "Vejarbejdere i livsfare",,,,så finder du grunden til at det desværre er nødvendig med de razziaer.!!!!!!!
    Det er sq ikke bare for at få penge i statskassen,,det har også noget at gøre med sikkerhed i trafikken.
    Og så er det jo i bund og grund frivillig om man vil bidrage,,hvis man ikke vil,,så overhold dog de hastigheder!!!
    Og lad være med det klynkeri.

• #4   13. maj 2005 michael N:
    Det kunne vist ikke være sagt mere rigtigt !!

Hold kæft, hvor de piver. Det er jo ikke politiet, der har lavet de hastighedsgrænser. Det er Danmarks befolkning, der har valgt regeringen, og det er mig bekendt den, der vedtager lovene her i landet. Om så folk synes de er sindssyge (lovene) eller ej - ja det er jo en anden sag .............

Jeg kører (selvfølgelig) osse for stærkt af og til (på landeveje og motorveje - ALDRIG i byerne) - men blir' jeg taget, så er det bare at BETALE.
    Anderledes kan det sgu ikke være.

• #5   13. maj 2005 Synes jeg kører bedre på MC end i bil - har altid kørt efter forholdene, og ikke altid indenfor det tilladte, medmindre det er i byerne.

Men forbi vejarbejde - ja, helt klart - der skal man sænke farten, både for deres og ens egen sikkerhed (hvis der skulle være løst underlag på vejen).

Synes MC'ister er lidt mere opmærksomme på sikkerheden i trafikken, fordi de/vi er mere udsatte, end billisterne smiley

(skal dog indrømme at jeg har svært ved at holde Kawa'en under de 100 på landevejen smiley men blir jeg taget engang [7-9-13 *banke under bordet og smider salt over skulderen (argh pis, det røg på gulvet...* ], så vil jeg selvfølgelig ikke mukke over det)

• #6   13. maj 2005
    FUCK DEM. Vi var åbenbart heldige forleden dag! FED TUR.

• #7   13. maj 2005
    SORRY- Ikke ment som en sindsyg. Michael er helt på rette spor, jeg er ik`selv den hurtigste i traf. @

• #8   14. maj 2005 Så så.. Det er jo en tidsbegrænset periode.... smiley

• #9   14. maj 2005 Jeg vil da give jer ret i at man skal overholde fart grænsen i byen og ved vejarbejde , men grunden til at jeg synes man kan miste lidt respekt for vejarbederne er at når de går til weekend eller holder fyraften, og der så ikke er noget i vejen for at køre 80 på de steder så hvor de måske har arbejdet i vejkanten så står deres skilte stadig med max 30 km i timen så kan man ligge der og kører 30 de næste 3 km. det er da for råddent!! eller er det kun mig der mener det??

• #10   14. maj 2005 Jeg er helt enig med per.... der er ikke noget der er mere træls....

Kommentér på:
læse det her !! det er jo sygt !!

Annonce