609 visninger
|
Oprettet:
læse det her !! det er jo sygt !! {{forumTopicSubject}}
(link fjernet)
jah de ved hvor de kan finde pengen henne '
kim
mar 2004
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 29
sep 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 43 Svar: 55
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.233
Det er sq ikke bare for at få penge i statskassen,,det har også noget at gøre med sikkerhed i trafikken.
Og så er det jo i bund og grund frivillig om man vil bidrage,,hvis man ikke vil,,så overhold dog de hastigheder!!!
Og lad være med det klynkeri.
aug 2004
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 76
Det kunne vist ikke være sagt mere rigtigt !!
Hold kæft, hvor de piver. Det er jo ikke politiet, der har lavet de hastighedsgrænser. Det er Danmarks befolkning, der har valgt regeringen, og det er mig bekendt den, der vedtager lovene her i landet. Om så folk synes de er sindssyge (lovene) eller ej - ja det er jo en anden sag .............
Jeg kører (selvfølgelig) osse for stærkt af og til (på landeveje og motorveje - ALDRIG i byerne) - men blir' jeg taget, så er det bare at BETALE.
Anderledes kan det sgu ikke være.
jul 2004
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 78 Svar: 807
Men forbi vejarbejde - ja, helt klart - der skal man sænke farten, både for deres og ens egen sikkerhed (hvis der skulle være løst underlag på vejen).
Synes MC'ister er lidt mere opmærksomme på sikkerheden i trafikken, fordi de/vi er mere udsatte, end billisterne
(skal dog indrømme at jeg har svært ved at holde Kawa'en under de 100 på landevejen men blir jeg taget engang [7-9-13 *banke under bordet og smider salt over skulderen (argh pis, det røg på gulvet...* ], så vil jeg selvfølgelig ikke mukke over det)
mar 2005
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 37
FUCK DEM. Vi var åbenbart heldige forleden dag! FED TUR.
mar 2005
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 37
SORRY- Ikke ment som en sindsyg. Michael er helt på rette spor, jeg er ik`selv den hurtigste i traf. @
dec 2004
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 542
nov 2004
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 12
mar 2005
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 200
læse det her !! det er jo sygt !!