{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

I Tvivl! GSX 600F vs GSX 750F {{forumTopicSubject}}

Nu står jeg og skal til at hente en rigtig flot GSX 600F Fra tyskland her på søndag. (Den i min profil)

men så var det jeg kom i tvivl om, er den for langsom ?

Det skal siges rent ud, at jeg er nybegynder. Men jeg vil alligevel gerne have noget som ikke er en kold kartoffel. Nogen der har erfaringer med begge disse maskiner ? hvilken en skal jeg vælge ?

Gode råd er dyre ( o:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I Tvivl! GSX 600F vs GSX 750F
  • #1   7. jun 2007 har haft en gsx600f fra 98... og jeg er gald for at jeg ik startede på noget vildere end den, men var også kun 18 år på daværende tidspunkt, og så tænker man jo en anelse anderledes end en 22 årig smiley
    Manglede ik power synes jeg... først efter 1års tid eller sådan noget...


  • #2   7. jun 2007 750f har de flere heste og selvfølgelig et bedre træk generelt! Men jeg mener ikke at det er en nødvendighed til en nybegynder!

  • #3   7. jun 2007 Har haft en af hver - godtnok nyere modeller - men en 600 er rigeligt, synes jeg. Jeg startede selv på en GS500 og den var fin til mig i 2 år inden jeg skiftede til GSX600F - så blev den smadret og nu har jeg en GSX750F.
    Ikke det store i forskel synes jeg, jo lidt i mellem accellerationeren, men ellers ikke. Data er osse det samme på de to maskiner.
    De kører kanon godt begge to.
    Den er flot den i din profil smiley


  • #4   7. jun 2007 Super glad for de hurtige svar! tak ska i have... keep em coming.

  • #5   7. jun 2007 Hov, glemte lige.
    Har kørt på den gamle GSX600F i 7 år, uden på noget tidspunkt at føle det var en "kold kartoffel"
    Den skal bare ha nogle snoninger, så er den rigelig hurtig...
    Håber du blev klogere, ellers så skriv for mere info..


  • #6   7. jun 2007 enormt hurtig svar hehe... må indrømme at jeg stadig er i tvivl.. pyha.. det er ikke nemt..

    Kom til at tænke på, nu er det jo de ældre modeller jeg kigger efter 89 - 93

    det må vel også have en del at sige, efter som de jo er ved at være ældre hunde.. (o:


  • #7   7. jun 2007 Er ikke sikker en jeg mener faktisk de gamle GSXér har flere heste end de nyere.... Tro mig du kommer ikke til at mangle kræfter.
    Motoren er stort set den samme som dengang - stabil og driftsikker.
    Husk på du er 22 år, og uden erfaring - kør du et par år på den og hvis du føler for mere fart, så køb noget andet til den tid ( lyder jeg som din far nu smiley )
    Noget andet er forsikring, en 600ér er en del billigere end end 750ér - ihvertfald hos mit forsikrings selskab.


  • #8   7. jun 2007 som indehaver af en '93 så kan jeg da kun give Dennis ret..

    600'en har nok med kræfter til en newbee smiley ..
    og den rykker stadig selvom den er gammel.. og så er de, så vidt jeg ved, meget drift sikre de gamle gsx'ere..



  • #9   7. jun 2007 Som forhenværende indehaver af en GSX 600 F, så vil jeg råde til til at prøve et par andre cykler før du betaler for noget.
    Find feks en zzr eller en CBR og prøv dem før du køber den GSX.
    Jeg vil vove at sætten en kasse pantfrie slots dåsebajer på højkant, at det kun kan være af økonomiske årsager hvis du vælger en GSX frem for en ZZR , FZR eller CBR.


  • #10   7. jun 2007 Martin T: lol ja du siger sq noget smiley

  • #11   7. jun 2007 har sådan set købt den på ebay, så praktisk talt er det min. ihvertfald indtil videre. (o:


Kommentér på:
I Tvivl! GSX 600F vs GSX 750F

Annonce