{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

I Tvivl! GSX 600F vs GSX 750F {{forumTopicSubject}}

Nu står jeg og skal til at hente en rigtig flot GSX 600F Fra tyskland her på søndag. (Den i min profil)

men så var det jeg kom i tvivl om, er den for langsom ?

Det skal siges rent ud, at jeg er nybegynder. Men jeg vil alligevel gerne have noget som ikke er en kold kartoffel. Nogen der har erfaringer med begge disse maskiner ? hvilken en skal jeg vælge ?

Gode råd er dyre ( o:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I Tvivl! GSX 600F vs GSX 750F
  • #1   7. jun 2007 har haft en gsx600f fra 98... og jeg er gald for at jeg ik startede på noget vildere end den, men var også kun 18 år på daværende tidspunkt, og så tænker man jo en anelse anderledes end en 22 årig smiley
    Manglede ik power synes jeg... først efter 1års tid eller sådan noget...


  • #2   7. jun 2007 750f har de flere heste og selvfølgelig et bedre træk generelt! Men jeg mener ikke at det er en nødvendighed til en nybegynder!

  • #3   7. jun 2007 Har haft en af hver - godtnok nyere modeller - men en 600 er rigeligt, synes jeg. Jeg startede selv på en GS500 og den var fin til mig i 2 år inden jeg skiftede til GSX600F - så blev den smadret og nu har jeg en GSX750F.
    Ikke det store i forskel synes jeg, jo lidt i mellem accellerationeren, men ellers ikke. Data er osse det samme på de to maskiner.
    De kører kanon godt begge to.
    Den er flot den i din profil smiley


  • #4   7. jun 2007 Super glad for de hurtige svar! tak ska i have... keep em coming.

  • #5   7. jun 2007 Hov, glemte lige.
    Har kørt på den gamle GSX600F i 7 år, uden på noget tidspunkt at føle det var en "kold kartoffel"
    Den skal bare ha nogle snoninger, så er den rigelig hurtig...