732 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Ventetiden når ens MC er hos mekaniker Ventetiden når ens MC er hos mekaniker

Hey..

Lige pt. er min Husky hos mekanikeren, og der har den snart 1½ uge, og jeg synes sgu det er pisse irriterende at gå og vente på, for da jeg satte MC'en hos mekanikeren sagde de at der de ville kigge på den i denne uge, og de har også fået kigget på den og fundet fejlene og jeg var lige og aflevere en ting som de skulle have og spurgte derfor hvornår de ville have den færdig, så svarede han at de ville prøve at have den færdig onsdag, og jeg ringede så onsdag, men der ville de først have den færdig torsdag måske fredag. Nå helt iorden så, og så da jeg alligevel lige var forbi idag, spurgte jeg igen og da jeg så den stod den bare urørt og min knastaksel lå bare inde på disken, hvor han havde lagt den tirsdag. :S

Nu fik jeg så afvide at jeg måske kunne hente den mandag aften, for tirsdag har de lukket.

Ved godt det ikke er så lang tid igen der er gået, det er bare irriterende når vejeret er så godt, og mekanikere siger at den bliver færdig de dage, og man bare gerne vil have den, så man kan komme ud og køre. Så bliver man sgu skuffet, når man kommer og ser at de slet ikke har rørt ved den siden sidst. smiley

Skulle bare lige ud med det, det er lidt skuffende, men ved godt der kan være travlt, det er bare lidt surt når man går og glæder sig til at komme ud og lege.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ventetiden når ens MC er hos mekaniker
  • #1   1. jun 2007 det 100% godt følge dig.. det da pisse ærgeligt..

nu er jeg selv mekaniker og kender alt til det med skuffede kunder.. men tænk på nogle gange skriver man noget arbejde ind som så er værre (* tager længere tid ) en først beregnet.. hver enkelt dag er nøje planlagt med arbejde osv og når noget så tagere længere tid må man skubbe det lidt da der også er nye kunder dagen efter.. er sikker på det gør deres bedste og i sidste ende prøve at gøre alle glade.. ingen kan jo leve af utilfredse kunder og mon ikk de jhar fået afsat noget tid til din bike mandag så du kan få den og blive en glad kunde igen..

men kan godt følge dig.. det sku surt når vejret er så lækkert..

• #2   1. jun 2007 Kun en kur for kedsomhed nemlig uafladelige mastubation.

• #3   1. jun 2007 Jeg har ventet 9 uger på min XV....... :-\ øv øv...

• #4   1. jun 2007 Kim M, ved godt de selvfølgelig har en masse arbejde, det bare lidt skuffende når de siger tirsdag at den vil være færdig fredag, og så man kommer og man kan se der slet ikke er blevet gjort noget ved det.

Men det er også kun fordi jeg kun lige nået at køre 15km på den, og så jeg skal vente igen i det gode vejr her. Men de tog den hurtigt ind, så det er jeg da glad for. smiley

Søren B, det kan man jo ikke lave hele dagen smiley

• #5   1. jun 2007 Damn, Andy.. 9 uger er godt nok lang tid.. :S

Hvad skal der laves ved den?

• #7   1. jun 2007 Jeg blev jernet ned af en spasser billist 10 min efter jeg var blevet forårsklar.... i en rundkørsel ....!!! Der skete ikke alverden... se evt. billeder i fotoalbum... smiley Håber den er færdig igen idag...!!

• #8   1. jun 2007 Jon, godt nok lang tid at vente. smiley

Men det der skal laves på min tager max 1 time, så håber snart de lige finder tiden.

• #9   1. jun 2007 hvem er det der er så sløv??
    ved godt der kan opstå lidt forsinkelser. men ikke så meget fra dag til dag så de ikke engang har flyttet på delene.

• #10   1. jun 2007 Det er en i Sorø, men de har ellers været rigtig flinke til at hjælpe osv. Så de har måske bare lige nogle Ducati'er der kommer i første række. smiley

• #11   1. jun 2007 Havde min mc holdende 3 måneder på et værksted i Herlev. Det hed vist nok noget med Søborg, men jeg er ikke sikker... det kan også have heddet noget med MC... smiley

Det var selvfølgelig de 3 bedste måneder af sommeren sidste år (min første rigtige sæson på MC). Så jo!, jeg kender situationen udemærket ;-(

• #12   2. jun 2007 hvis det er fi så undrer det mig ikke. og regningen, når de endelig er færdige er voldsomt højere fordi de har fundet mere der skal laves uden at melde det.

• #13   2. jun 2007 Ja jeg bruger FV-MOTOR og han skulle skifte mit bagdæk :O)) var der 30min og så var jeg klar igen ;O/
    Det er sgu HURTIG

• #14   2. jun 2007 Det er FI, og de har meddelt at det kun er knastkæde og 2 ventiler der skal skiftes, nu skal de så også lige skille mine knastaksler ad, men mere skulle der ikke laves.

Nu må vi se hvad prisen bliver for det, håber ikke det er helt voldsomt.

• #15   2. jun 2007 håber det bedste for dig

• #16   20. aug 2010 Min har nu været på værksted i små 8 uger... Jeg staver... OTTE UGER...
    Jeg regner lidt tilbage fra d. 20. august 2010, hmm det blir tilbage til omkring d. 1 juli. Det var så den høj sæsson.
    Men det kan jo tage tid når det er en kaburator der skal have skiftet svømmer og o-ringe....... smiley

Kommentér på:
Ventetiden når ens MC er hos mekaniker

Annonce