Ventetiden når ens MC er hos mekaniker Ventetiden når ens MC er hos mekaniker
Hey..
Lige pt. er min Husky hos mekanikeren, og der har den snart 1½ uge, og jeg synes sgu det er pisse irriterende at gå og vente på, for da jeg satte MC'en hos mekanikeren sagde de at der de ville kigge på den i denne uge, og de har også fået kigget på den og fundet fejlene og jeg var lige og aflevere en ting som de skulle have og spurgte derfor hvornår de ville have den færdig, så svarede han at de ville prøve at have den færdig onsdag, og jeg ringede så onsdag, men der ville de først have den færdig torsdag måske fredag. Nå helt iorden så, og så da jeg alligevel lige var forbi idag, spurgte jeg igen og da jeg så den stod den bare urørt og min knastaksel lå bare inde på disken, hvor han havde lagt den tirsdag. :S
Nu fik jeg så afvide at jeg måske kunne hente den mandag aften, for tirsdag har de lukket.
Ved godt det ikke er så lang tid igen der er gået, det er bare irriterende når vejeret er så godt, og mekanikere siger at den bliver færdig de dage, og man bare gerne vil have den, så man kan komme ud og køre. Så bliver man sgu skuffet, når man kommer og ser at de slet ikke har rørt ved den siden sidst.
Skulle bare lige ud med det, det er lidt skuffende, men ved godt der kan være travlt, det er bare lidt surt når man går og glæder sig til at komme ud og lege.
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 11 Svar: 47
nu er jeg selv mekaniker og kender alt til det med skuffede kunder.. men tænk på nogle gange skriver man noget arbejde ind som så er værre (* tager længere tid ) en først beregnet.. hver enkelt dag er nøje planlagt med arbejde osv og når noget så tagere længere tid må man skubbe det lidt da der også er nye kunder dagen efter.. er sikker på det gør deres bedste og i sidste ende prøve at gøre alle glade.. ingen kan jo leve af utilfredse kunder og mon ikk de jhar fået afsat noget tid til din bike mandag så du kan få den og blive en glad kunde igen..
men kan godt følge dig.. det sku surt når vejret er så lækkert..
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 83 Svar: 510
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 33
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 96 Svar: 684
Men det er også kun fordi jeg kun lige nået at køre 15km på den, og så jeg skal vente igen i det gode vejr her. Men de tog den hurtigt ind, så det er jeg da glad for.
Søren B, det kan man jo ikke lave hele dagen
okt 2005
Hvad skal der laves ved den?
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 33
okt 2005
Men det der skal laves på min tager max 1 time, så håber snart de lige finder tiden.
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.253
ved godt der kan opstå lidt forsinkelser. men ikke så meget fra dag til dag så de ikke engang har flyttet på delene.
okt 2005
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.023
Det var selvfølgelig de 3 bedste måneder af sommeren sidste år (min første rigtige sæson på MC). Så jo!, jeg kender situationen udemærket ;-(
maj 2004
jan 2004
Følger: 105 Følgere: 96 MC-er: 5 Emner: 71 Svar: 200
Det er sgu HURTIG
okt 2005
Nu må vi se hvad prisen bliver for det, håber ikke det er helt voldsomt.
maj 2004
aug 2010
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 17
Jeg regner lidt tilbage fra d. 20. august 2010, hmm det blir tilbage til omkring d. 1 juli. Det var så den høj sæsson.
Men det kan jo tage tid når det er en kaburator der skal have skiftet svømmer og o-ringe.......
Ventetiden når ens MC er hos mekaniker