1.186 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Langtur på HD shovelhead 1200 4 trins Langtur på HD shovelhead 1200 4 trins
Er der nogen herinde der har erfaring med langtur eks , Spanien på sådan en gammel bandit ? Evt for og imod ?
0 synes godt om
dec 2016
Følger: 38 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 331
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.020
Hvis cyklen er i orden (som i virkeligheden i orden, og ikke som i jeg har fået fortalt den er i orden ) så klarer den det uden problemer. Om du kan klarer turen er svært at gætte på, nogle elsker at krydse kontinenter på en gl hd, og vi er andre der har røv og ryg der hader det.
Du skal tænke over hvor du overnatter, hd’er stjæles uanset alder overalt .
apr 2014
Følgere: 2 MC-er: 4 Svar: 72
Så kunne jeg altid overtale konen til at komme og hente mig når den brød sammen (det skete ikke tit - men det skete).
mar 2016
Følger: 5 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 923
Hvis du selv har samlet den og ved hvad stand motor og gearkasse er i kender du nok selv svaret?
Spanien tur-retur er vel 4-6000km afhængig af rute og destination og mere end mange shoveheads kører på et helt år. Hvor langt kører du på en sæson? Og hvor tit er cyklen på liften for en lille reparation?
Personligt ville jeg nok sikre mig en god del kilometer i lokalområdet før jeg begav mig ud på så lang en tur
aug 2016
Følger: 58 Følgere: 32 MC-er: 1 Svar: 53
Kør over Rostock, og tag så 2.eren til Berlin - byen er spændende og absolut et besøg værd, afstanden fra København er ca. 425 Km. - nok til at afsløre evt. problemer.
Vedr. hotel: Book dig ind på det tidligere elektricitets værksted, nu omdannet til: "Fabriks-Hotel".
Det ligger lige i smørhullet, med masser af barer, restauranter og lign i nærheden.
Cyklen parkerer du i hotellets aflåste indre gård!
OBS. du har forhåbentlig "det røde SOS" kort - så hvis cyklen ikke vil mere, bliver du transporteret gratis hjem igen - en værdifuld erfaring rigere...
Langtur på HD shovelhead 1200 4 trins