4.421 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Suzuki SV 650 S drosling ? Suzuki SV 650 S drosling ?

Hejsa..

Jeg overvejer at købe en nyere Suzuki SV 650 S med fuldkåbe på, da jeg synes designet med kåben på er rigtig lækkert, og har en fornemmelse af at den ikke er for vild som begyndercykel, når der skal drosling på, i modsætning til f. eks. GSXR 600 smiley .
Men er der nogen som har erfaring med neddrosling af denne mc ? Og er der generelt noget jeg ellers skal tage hensyn til ved denne MC ? Jeg er 190 cm. høj - den bliver vel ikke for lille ?
På forhånd tak.

Mvh Magnus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki SV 650 S drosling ?
  • #1   26. maj 2007 punkt 1: du er en stor mand til den cykel, men oki det er jo din sag og man skal købe det man gerne vil have

punkt 2: så det der med at drosle den det forstår jeg overhovedet ikke en hat af du vil det er ikke den vildeste racer i forvejen.... og du kan jo bare lade være med at give så meget gas *G*

du får ikke en bedre cykel ud af at drosle den snarre tvært i mod
    så tænk dig om før du begynder på det

• #2   26. maj 2007 Jeg har haft en SV650S fra 2003 som var droslet

• #3   26. maj 2007 Claus: Ja, jeg må prøve at sidde på den, men jeg tror nu nok det går. Og mht. droslingen så siger loven desværre at jeg er nødt til dette, da jeg kun har lille kørekort - så der er slet ikke så meget at snakke om dér smiley
    Alvin: Jamen fantastisk. Må jeg høre lidt om det, eller ? Kan ikke se nogen årsag til hvorfor du skulle konstatere dette i min tråd ellers? smiley

• #4   26. maj 2007 Claus, hvis du gik ind og kiggede hans alder, han er 18, så han må max køre med 34 hk indtil han er 21 år gammel, så det forstår jeg udemærket godt han vil have gjort, det samme som jeg.. det træls, ja det kan vi hurtige blive enige om, men af forsikringsmæssige årsager, vil det nok være bedst at drosle den ned smiley

• #5   26. maj 2007 Jesse J: Når han er 20, får han det store kort. smiley

• #6   26. maj 2007 Simon, når han er 21 =) er selv igang med det nu, og den hedder 21 ..

heh

• #7   26. maj 2007 (link fjernet)

smiley

• #8   26. maj 2007 21 år eller

haft kørekort i 2 år (18+2 = 20 år), men så skal man op til en ekstra køreprøve til stor MC ...

Når man fylder 21 år og har haft i mindst 2 år får man aut. stort kørekort

• #9   26. maj 2007 PiratRæv - den er rigtig lækker din mc.. kåbeglasset kan jeg altid skifte, det er mest kåben der er vigtig for mig. Altså mc'en skal have fuld kåbe, ligesom din smiley
    Men jeg tror faktisk heller ikke det med str. er noget problem.

Er der nogen som har et bud på hvad det koster at få den droslet til 34 hk ?

• #10   26. maj 2007 Ja, du modsiger i hvert fald dig selv med det link der, Jesse! Der står jo netop det med de 2 år! smiley

• #11   26. maj 2007 man skal ikke op til en ny prøve. jeg blev 20 for en måned siden og ringede til den kørelærer jeg havde taget kortet ved og spurgte. han sagde at to år efter man har bestået køreprøven må man køre på en stor.

• #12   26. maj 2007 slet ikke andre som har noget at byde ind med, mht. sv 650 s'eren ?

• #13   26. maj 2007 Prisen vil nok ligge på en 1500kr for droslingen... det plejer at ligge deromkring. Lidt absurd, når det eneste man får, er en plade til at flytte spjældstoppet med.
    Det man betaler for, er godkendelsen og ikke selve droslingen.

• #14   27. maj 2007 Min Mate har lige købt en ny sv650 som er neddroslet.
    Det er hans første cykel og han elsker den smiley
    Og selv om den er neddroslet er det stadig en fed maskine.

Kommentér på:
Suzuki SV 650 S drosling ?

Annonce