2.014 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Thomas S
Thomas S
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 17

Alle blinklys blinker Alle blinklys blinker

Hej folkens

Jeg har en Husqvarna sm610 og efter vinterhi var det ikke alle blinklys som virkede så derfor skiftede jeg dem til nogle LED blinklys.

Problemet er at når jeg prøver at blinke til enten højre eller venstre blinker alle blinklyslys. Der er ikke hazardblink på cyklen. Jeg er lidt i tvivl om det er et blinkrelæ som er i stykker eller om den får noget stelforbindelse som laver rod i det?

Vh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alle blinklys blinker
  • #1   21. jul 2018 Du skal have led relæ på når du skifter til led

• Thomas S
    Thomas S Tilmeldt:
    okt 2012

#2   21. jul 2018 Jeg tænker lidt det ikke burde have noget at sige i forhold til alle blinklysene blinker?

• #3   21. jul 2018 Du skal være helt sikker på at ledningerne på blinklysene ikke krydser, for led blink er ikke ligeglade med hvad der er + & - smiley

• #4   21. jul 2018 Har du en eller to indikatorlamper for blink oppe i instrumentet

• Thomas S
    Thomas S Tilmeldt:
    okt 2012

#5   21. jul 2018 Der er 1 indikatorlampe på instrumentbrættet smiley og ja jeg fandt godt ud af at hvis man bytter om på + og - på hvert enkelt blinklys fungerer de ikke, så lige nu er det sat til så de kan blinke. Men jeg undrer mig bare meget over det..

• #6   21. jul 2018 Hvad hvis du tager pæren ud af indikatorlampen?

Kan være lavet ligesom på min, så trækker indkatoren stel igennem de blink der ikke skal blinke, men LED blinkene bruger så lidt at det er nok til at de alle blinker på en gang..

• #7   21. jul 2018 Hvis det virker når du tager indikator lampen ud, så skal du (for at få indikatorlampen til at virke igen) klippe de to ledninger til den og lodde en ensretter (diode) på dem hver og så sætte dem på den samme side af indokatorlampen, den anden side af indikatorlampen skal du forbinde til stel. smiley

• #8   21. jul 2018 Præcis det Henrik så fint beskriver

• Thomas S
    Thomas S Tilmeldt:
    okt 2012

#9   21. jul 2018 Det lyder meget muligt Henrik! Jeg må lige ud og kigge på det så vender jeg lige tilbage smiley Tak for jeres svar ind til videre!

• Thomas S
    Thomas S Tilmeldt:
    okt 2012

#10   21. jul 2018 Du havde helt ret Henrik, jeg valgte så at klippe den ene ledning til indikatoren og nu spiller det. Så imorgen må jeg lige ud efter en diode som jeg kan lodde på smiley Tusind tak for hjælpen!

Kommentér på:
Alle blinklys blinker

Annonce