1.532 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

blinklys blinker hurtig.. HJÆLP. ;-) blinklys blinker hurtig.. HJÆLP. ;-)

Hey jer alle..

Jeg har et mindre men mega irriterende problem. Mine blinklys blinker hurtig hele tiden.

Har skiftet alle 4 pære, skftet blinkrelæ til et nyt, og nyt batteri (Har nok ikk så meget og sige)

Er her mon en der har prøvet det samme eller ved hva faen det kan være der er galt?

Og det er IKKE LED blinklys/relæ der er på.

Mvh lasse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  blinklys blinker hurtig.. HJÆLP. ;-)
  • #1   5. jan 2010 Har den altid blinket for hurtigt?.

• #2   5. jan 2010 har du prøvet at sætte nogle pærer i. der er større i watt forbrug. det plejer at kunne sænke hastigheden

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.711
    #3   5. jan 2010 Dine pærer er for små.

Kig i instruktionsbogen og se hvad de skal være på af watt - og smid tilsvarende på.

Det er ikke ualmindeligt med 21 watt til blink...

Jeg kunne have hjulpet dig hvis jeg dog bare anede hvilken MC du har. :o)

• #4   5. jan 2010 jeg har kun haft mcen siden november. Så for mig har de altid blinket hurtig. smiley

Og det er en honda cbr 600f fra 94 magen til den på billedet. ;=)

Og har sq ikk tænkt over det med større pære i før nu. smiley

• #5   5. jan 2010 Jeg har osse haft en Cbr 600 og i den sad der 23 W bag i og 21 foran
    ja det lyder mærkeligt med 23 bagi men det er rigtigt

• #6   5. jan 2010 du kan også smide nogle modstande på.

men det er nok nemmest at finde de rigtige pærer, hvis det er det der er galt.

• #7   5. jan 2010 køb et elektronisk blinkrelæ.. det er nemt nok at montere og så skal du ikke tænke på modstande eller pære eller noget som helst..

hvis du begynder at rode med modstande står du muligvis med samme problem hvis du skifter til andre blink engang..

• #8   5. jan 2010 jeg takker mange gange for alle svarene.. jeg prøver med 4 nye pære med 21 watt foran og 23 bagpå. smiley

De er heldigvis ikk så dyre som relæet

Kommentér på:
blinklys blinker hurtig.. HJÆLP. ;-)

Annonce