384 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
ZX-10R ZX-10R
Nu har jeg invisteret i sådan en 229.995kr plus det løse, får den hjem i starten af næste uge. (-: Mit spørgsmål er: Er den så vild og sindsyg som alle siger, for selvfølgelig har jeg prøvet en, inden jeg købte men det var jo bare en smut tur på 15 min, og der føltes den dejligt letkørt osv. Hmm har jeg gabt over for meget syntes i? Er 29 år, cykler jeg har haft:
GPX600r (ganske kort tid)
RF 600 (ganske kort tid)
R6 2 år
+ 10 års erfaring som seriøs motorcross kører..
Undskyld den lange smører, ku bare godt lige bruge jeres mening!
0 synes godt om
aug 2004
Følger: 18 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 242 Svar: 1.414
God Sommer :o)
Mvh Niels
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.718
Det er helt sikkert et bæst når der bliver lukket op for alle hypperne under tanken...
også må du jo lige vænne dig til ikke at skulle give så meget gas... så skal det nok gå...
Håber du får stor fornøjelse af den
dec 2003
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 17 Svar: 258
Om du har gabt over for meget, kan du jo kun selv svare på. Kan kun skrive at det gjorde jeg, da jeg havde købt mig en GSX-R 1000. Det var helt sikkert en fed og sjov cykel, og ekstremt hurtig. Dejlig letkørt og nem at omgåes til daglig. Problemerne begyndte først når den stod på aktiv og hurtig kørsel sammen med gutterne... Her stod GSX-R'en absolut ikke stille, og løftede gerne næbbet i de første 3-4 gear. Den rykkede også gerne baghjulet rundt i 2. gear på tør vej. Man skal konstant være på vagt, og konstant passe på med gassen. Specielt når man køre med nedlægning på cyklen... Så derfor har jeg nu valgt en cykel med lidt færre heste på hjulet...
Kan kun sige held og lykke med "bæstet", og glæder mig til at høre din konklusion...!
Søren
jun 2004
Følger: 34 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 61 Svar: 571
SES DERUDE..
MARTIN
ZX-10R