Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ZX 10R
  • #1   21. dec 2009 Jeg vil sige at man ikke skal være højere end 180 cm for at sidde ordentligt på den..

• #2   21. dec 2009 jeg vil sige jeg er pissemisundelig vis du køber sådan en;-)

de har lidt vibrationer i håndtagene.. men ellers kører de super.

• #3   21. dec 2009 Spørg Johnny:

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=39594

Han har haft "lidt" bøvl med sin forgaffel, men om det er generelt for modellen ved jeg ikke

• #5   21. dec 2009 Hvis de 150 cm er overkrop så burde han heller ikke ha problemer.

Jeg er 187 og kan ikke få foldet benene ind i tank profilen på sådan et dyr.

• #7   21. dec 2009 Johnny (Herning)
    Ha ha.... Så er du godt nok bygget mærkeligt.... Jeg har lige været ude i garagen og tjekke.... Jeg er 188cm og mine ben passer nemt ind i "tankprofilen" og jeg har endda hævet mine fodhvilere..... Det er jo iøvrigt også hvordan Brian P sidder på den der er vigtigt her....

Brian P....
    Det dårlige ved den er at den er tudegrim med oplagte lydpotter og svær at holde nede under accelleration. Jeg har faktisk også haft et forgaffelben der blev utæt på den første jeg havde.

Der skal tages pænt hårdt fat i forbremsen, det er selvfølgelig en smagsag/vanesag om man kan lide det.

Men i sidste ende handler det jo om du selv synes det er den rigtige cykel for dig... De 4 japanere har ikke noget at lade hinanden høre....

• #8   21. dec 2009 Hejsa.
    Jeg har selv kørt 06 modellen, siden den kom frem. Jeg har ikke fundet nogle fejl, andre end den er lidt dum til at køre langsomt. Dvs. gassen er lidt on-off. Ellers har jeg gjort hva jeg kunne for at mishandle den smiley Havde den på rullefelt efter 200 km og der havde den 155 hk helt original. Motoren køre helt kanon og kan ikke lige komme på en anden mc, med samme fine motor. Køre på bane med en Suzuki 1000 k7 og den trækker ikke på samme måde. Den Kawén tåler næsten alt, også brænder i 6 gear. Køb den den er jo billig. Møffe

• #9   21. dec 2009 Tak for alle svarene.
    Det ser ud til det er en fin maskine og med mine 179cm bliver det nok ikke et problem at passe på den.
    den jeg her set på er fra 07 med reg i 1/08 har gået 3000km og står til 149000kr.Er det en ok pris eller.

• #10   21. dec 2009 Arghhhhhh.... For 30.000 mere kan du få en sprit ny 08 model.... Så det synes jeg ikke lyder som en ok pris....

• #11   21. dec 2009 Ja men hvor meget beder er den så og så er der jo også lige det med de 30k som man skal låne

• #12   24. dec 2009 Den er bedre.... Helt ny (0 km). Og ihvertfald 30.000 mere værd i handel end en brugt 07er...... Men der kan selvfølgelig være en masse ekstraudstyr på 07eren der gør at den er mere attraktiv..

Kommentér på:
ZX 10R

Annonce