{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.663 visninger | Oprettet:

Z 900 akrapovic udstødning, fjerne db killer {{forumTopicSubject}}

Jeg kan forstå det sådan at pga regler som euro4 så må akrapovic ikke gøre det let for forbrugeren at fjerne db killeren.

Jeg har søgt meget på nettet og har fundet et forum hvor der er en som forklarer hvordan han har gjort

- Man kan bore et hul der hvor skruen er (se billed) og på den måde skrue den ud, den sidder vist fast med en skrue som har et lille svejse prik på

Umiddelbart lyder der lidt vildt hvis man skal bore i en helt ny akrapovic udstødning for at få sådan en satan ud smiley

Er der nogle som har erfaring med dette? kan forstå at det er meget bøvlet efter denne euro4 regl ...

Cyklen er en z 900 hvis det har relevans

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Z 900 akrapovic udstødning, fjerne db killer
  • #1   5. jul 2018 kan du ikke i stedet bore popnitterne ud der holder endestykket på potten og komme til at få den fri på den måde? og så bare nye popnitter i bagefter smiley
    forstår sgu godt at du helst vil undgå at bore i en ny Akrapovic potte, men også temmelig træls at være tvunget til at ha DB killer i den..

• #2   5. jul 2018 Fremgangmåden er som du selv beskriver, du skal jo bruge hullerne til at montere skruerne igennem, hvis du skal køre med DB killer igen.
    Det er et job der kræver noget håndelag.
    Borer du nitterne ud, ligger halvdelen og rasler rundt inde i lyddæmperen.

• #3   5. jul 2018 Det er derfor de har sat bolten på indersiden. Du kan købe en original akrapovic gummiprop til at dække hullet, hvis det skulle have interesse smiley

• #4   5. jul 2018 Tvivler på der nogen regel, min nye Suzuki sidder dB Miller med en bolt

• #5   5. jul 2018 #3 ved du hvor jeg kan købe sådan en gummi prop? smiley .. må lige overveje med mig selv om jeg vil bore.. men ja træls at være tvunget til at køre med db killer

• #6   29. jul 2018 Opdatering! .. jeg har allieret mig med en pro mekaniker som gerne vil tage min db killer ud, han borer et lille hul der hvor skruen sidder (som nok også er sat fast med en lille punkt svejsning) også kan den komme ud, så på men en lille gummi dut også er den db killer ude, hvis den skal i igen så kan den jo bare sættes fast med en skrue igen smiley glæder mig til at høre forskellen med db killer / uden db killer smiley

• #7   29. jul 2018 Har du komplet akraprovic monteret? Jeg kører med komplet akraprovic og DB killer på min z900 og synes den brøler ok højt uden man får tinitus når man kører de lange ture.
    Men ja fremgangsmåden er som du beskriver og skulle være lige til, dog skal du være forsigtig når du bore smiley

• #8   29. jul 2018 #7 Ja jeg har fuld akprovic udstødning og jeg får en pro mekaniker til at fjerne den for mig smiley så jeg ikke selv skal bore ... Jeg kører altid med ørepropper som tager vindstøjen men ikke den gode motor og udstødnings lyd .. Vil gerne have den fjernet da jeg synes det er øv at være tvunget til at køre med den i .. desuden kan jeg bare sætte den i igen hvis jeg synes smiley

Kommentér på:
Z 900 akrapovic udstødning, fjerne db killer

Annonce