11.604 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Fastgørelse af mc på trailer? Fastgørelse af mc på trailer?

Skal hente min cykel imorgen tidlig og har siddet i tænketanken hele dagen om hvordan den lige står fast på vejen hjem.

Hvilken metode er smartest, Har tænkt ¨på at stille den med næsen i et hjørne og trække forbremsen så den ikke triller frem og tilbage ved hjælp af strips eller ligende.

Kan den tåle at blive belastet på støttebenet da den jo bliver lidt trukket ned ved fastspænding kan jeg forstille mig..??

Derudover har jeg 3 Bæltestrammer men hvordan er det mest hensigtmæssigt at placere dem?? Og har kun de 3.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fastgørelse af mc på trailer?
  • #1   3. maj 2007 Hej jeg har kørt med mange mc'er på trailer .jeg bruger også bare 3 bælte strammer og det er mere end rigeligt spænd dem godt ned i styter og en enkelt bag til så køre det

• #2   3. maj 2007 Jeg fragtede sidst en mc på trailer ved at smide forhjulet op i hjørnet og aktivere forbremsen. den stod også på sidestøttefod. yderligere havde jeg 4 stropper fastgjort hhv. fra begge gaffelben ud til siden og 2 stk bag i og ud til siden. (kan ikke huske hvad de sad fast i, men prøv dig frem).
    Og den satme godt fast!

• #3   3. maj 2007 stropper = bæltestrammer!

• #4   3. maj 2007 -JayKay- 8800 * -- Ja kender godt siden men skal kun lige omkring 10-15 km hjem med den så hvis trailen man har til at holde kan bruges så får den lov til det..

• #6   3. maj 2007 Ok det var da et par forslag, dem vil jeg da benytte mig af imorgen tidlig, og bliver skønt med cykel igen efter styrt for 3 år siden hvor min gamle zx'er døde og jeg fik lidt høvl..

• #7   3. maj 2007 Jeg ahr kørt med en del, og bruger altid samme metode.
    Om det er på centerfod eller sidestøtteben er lige meget.

Kør mc'en helt op mod trailerens forkant.
    1 stor båndstrammer over sædet.
    4 små båndstrammere. En i hvert hjørne af cyklen.
    1 lille båndstrammer på forhjulet og frem.
    1 lille båndstrammer på baghjulet og tilbage.

Så står den 100% optimalt. Jeg har aldrig været ude for hverken med en mc eller en knallert at den har løsnet sig det mindste.

Kommentér på:
Fastgørelse af mc på trailer?

Annonce