Hvordan kortslutter jeg min zx6r {{forumTopicSubject}}
Hey mcg
Har lavet flere opslag ang min banecykel som jeg ikke kan få gang i siden proppen til dødmandskontakten blev væk sidste år.. det har drillet mig i flere dage at skulle installere en ny dødmandskontakt.. der førte 2 ledninger fra den gamle kontakt, en til en gul og rød ledning og den anden var ikke tilsluttet til noget? Ikke sikker på om det hele tiden har været sådan eller om jeg har fået rykket den ud af en samlemuffe eller lign men ihvertfald så jeg ærlig talt ved at blive tosset over det.. nu vil jeg bare godt være sikker på cyklen får tænding så jeg ikke løber op og ned af vejen for sjov.. hvordan kortslutter jeg den ? Så jeg da i det mindste sikker på den får gnist når jeg prøver at løbe den Igang..
jul 2006
Følger: 10 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 56 Svar: 1.397
jul 2017
Følger: 20 Følgere: 70 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 25
jul 2006
Følger: 10 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 56 Svar: 1.397
aug 2011
Følger: 6 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 12 Svar: 1.325
Carl salter manual "model + årgang"
Find manual og post ledningsdiagram som billede, i en ordentlig opløsning, så skal du nok få hjælp herinde.
Personligt bliver jeg sgu lidt irriteret når folk opretter flere tråde med samme emne med få timers mellemrum, det hjælper ikke på graden af hjælpsomhed og udstiller i den grad trådstarters indgangsvinkel til fejlsøgningen.
Er der ikke en manual ved carl salter må du på Google med en billedsøgning
Søgeord:
Wiring diagram "model + årgang"
Det er ikke sikkert der er svar i løbet af 5 - 10 minutter, da de fleste herinde nok er ude at køre, når nu vejret er som det er :-b
jul 2017
apr 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 12 Svar: 107
http://vitek.vellum.cz/manualy/Kawasaki%20Ninja%20ZX-6R%2000-02%20Service%20manual.pdf
Som jeg læser diagrammet (afsnit 15-10 øverst til højre) kommer den gule ledning med rød streg fra dødmandsknappen og har uden tvivl siddet øverst til højre i det grønne stik på dit billede, den er så pillet ud, for at sætte din ekstra dødmandsknap i serie med denne.
Så du skal bare sætte din nye kontakt ml. den gule m. rød streg og den frie terminal i det grønne stik (kontakten skal være on for at kunne starte)
Ps. Husk at tjekke sikringer, specielt sikring nr. 3, der sidder foran tændingssystemet, den kan nemt være "smuttet" pga. den løse gule ledning der har dasket rundt.
Ja- ja, lang smøre, håber det lykkes for dig.
jul 2017
feb 2018
Følger: 13 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 13
har du tjekket om der skulle være sprunget en sikring med de løse ledninger der ?
Hvordan kortslutter jeg min zx6r