{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda VFR
  • #1   30. apr 2007 Hvis jeg var dig, ville jeg kontrollere at der er udført service efter servicebogen på et aut. værksted - ihvertfald store services, idet ventilerne skal justeres for hver 24.000km, (mener jeg det er).Kontrollér evt. baghjulsleje for slør. Ellers kan man generelt sige at det er en virkelig solid motorcykel, som nemt kan køre over 100.000km. Motoren skal sige en turbine-agtig lyd - det er knastdrevet, som er tandhjul i stedet for kæde.

    Held og lykke med købet!


  • #2   30. apr 2007 Eneste ulempe ved de første årgange (86+87) er at fælgene er 16 og 18 tommer, som gør det lidt mere besværligt at finde ordentlige dæk, ellers er der ingen ulemper ved RC24-1'eren som den hedder. Man kan sige at RC24-¨'1'eren var en fuldblodsracer da den var ny, og så gik der mere og mere touring i den.
    Du bør tjekke at laderegulatoren er iorden, da de som på mange andre MC'er er lidt svage.


  • #3   30. apr 2007 Glemte lige at korrigere Jens!!! 200.000km. er heller ikke noget problem for en Viffer-motor, hvis bare den ikke bliver mishandlet og service er overholdt.
    Tjek at der sidder ORIGINALT og kun ORIGINALT oliefilter på.


  • #4   30. apr 2007 Hehe - tænkte nok den kom, Allan!:) - men den er go nok - de holder nemt til det!

  • #5   1. maj 2007 Service, slør i bagsvingerlejet og ladeensretter.
    Det og så alm. sliddele er alt du skal være opmærksom på, når vi taler RC36.
    En VFR der kun har kørt 100.000Km er kun lige blevet tilkørt.


  • #6   1. maj 2007 Eller så prøv at kige på vfr.dk der er en udemærket købsguide.

  • #7   1. maj 2007 Der står en 94'er til salg lidt nede af gaden, her i roskilde. Mener den står til 63000. Rød og hvid, med mono bagsvinger. Ser ok ud ellers...

Kommentér på:
Honda VFR

Annonce