812 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "honda vfr"
Honda VFR RC26 750
Jeg tænker på at købe vfr igen, men jeg kunne ikke komme overens med afstanden til styr og korrekt sidde stilling ( læs ondt i skulderen), manglede at få styret ca 5 10 cm længere bagud !! Så er på...
Jeg tænker på at købe vfr igen, men jeg kunne ikke komme overens med afstanden til styr og korrekt sidde stilling ( læs ondt i skulderen), manglede at få styret ca 5 10 cm længere bagud !! Så er på...
Skrevet af: Troels H - 31. mar
Honda vfr 750 rc24
Hej alle sammen . Det problem jeg har, er at når jeg har et batteri på 10 amh som der er dårlig virker omdrejningstæller fint.men når jeg så sætter et andet batteri på 12 ahm,går den helt amok, den ...
Hej alle sammen . Det problem jeg har, er at når jeg har et batteri på 10 amh som der er dårlig virker omdrejningstæller fint.men når jeg så sætter et andet batteri på 12 ahm,går den helt amok, den ...
Skrevet af: ryan b - 10. okt 2023
Spar penge på din forsikring
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 211 Emner: 104 Svar: 3.861
På forsiden til højre finder du Shoppingguiden. Her kan du læse en hel masse om de forskellige modeller og årgange.
dec 2004
Følger: 2 Følgere: 23 MC-er: 1 Annoncer: 1 Emner: 9 Svar: 785
Det er 2 helt forskellige mc'er. NC30'en afløste NC24 og er bygget helt forfra. Tror ikke at der andre stumper de deler end std bolte og møtrikker.
aug 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
honda vfr