{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.598 visninger | Oprettet:

Billigst MC kørekort i Århus? {{forumTopicSubject}}

En af mine kammerater vil til at starte på et mc kørekort i Århus området, men ved nogen af jer hvor man finder det billigst?

Selv var jeg heldig at finde det til 5900,- her i Herning (priskrig) og der skulle også være noget priskrig igang i KBH så vi tænkte om der mon ikke også var noget i Århus??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billigst MC kørekort i Århus?
  • #1   13. maj 2004 Jeg tager det i Odder nu her og det koster 8500 ved ikke om det er billigt !!!

• #2   13. maj 2004 det har jeg ingen idé om. men jeg ved at oppe i nærheden af Hobro der er der en køreskole der hedder Jensens køreskole. han tager 7000 kr. for et kort. og det er standard prisen. med teori og praksis og hele molevitten...
    du kan da tjekke hjemmesiden på:
    (link fjernet)

håber at det kan bruges

hilsen Thor

• #3   13. maj 2004 det er så nok lige vel langt væk fra Århus smiley ellers en billig std. pris han har sig

• #4   13. maj 2004 skulle hilse og sige fra ham min kammerat at han selv har fundet tip-top ( www.tip-top.dk) som tager 7000 for det

• #5   13. maj 2004 Har lige taget kørekort i hobro, ved Ivan. Han tager også 7000 for et kort, med det hele smiley
    Det er åbenbart standart prisen heromkring.

Men ved desværre ikke hvordan priserne er i århus

- Jan

• #6   15. maj 2004 okay... var det også jensens Køreskole??

jeg regner meget med at tage mit der oppe efter sommerferien, før har jeg ikke pengene til det...
    hva kører du på Jan G.??

Hilsen Thor

• Ole H
    Ole H Tilmeldt:
    maj 2004

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 26
    #7   21. maj 2004 Ja, jeg kender et godt sted her i Århus til 6500,- Tag ned til Tip top trafik ved Ceres krydset.. Tog selv mit kort dernede sidste sommer.. De er utrolige venlige og du kan få det på cirka 1-2mdr, hvis du er interesseret..
    Kig ind på: (link fjernet)
    De køre med sommertilbud hver sommmer...

Kommentér på:
Billigst MC kørekort i Århus?

Annonce