353 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Køb af Kawasaki ZXR400 Køb af Kawasaki ZXR400

Hey!!
Håber at der er nogen der vil hjælpe mig lidt hurtigt!!
Skal ud og se på ZXR400 i dag men hvad skal man kigge efter?? Var ude og se en igår så har lidt at sammenligne med.
Er reservedele ik' dyre til sådan en 400?

Hvis i selv kan finde på andre spm. så skriv det også c",)

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af Kawasaki ZXR400
  • #1   17. apr 2005 hej kim
    noget af det man skal kigge på når man køber brugt, er at man ikke kommer til at smide en masse penge på sliddele. så kig på om dækkene er rimeligt nye, om kæden/kæde kittet er ok altså om der er slask i kæden om tandhjulene er slidte of skaf dig målene på skiven, så du kan se om de snart skal skiftes, for skiver er møg dyre. ellers kig efter slok i lejer ved hjul og kronleje og ellers bare se efter den gennerelle stand. det fortæller ofte om hvordan den er blevet kørt. så husk en skyde lære, fordi dæk,kæde og skiver kan hurtigt blive en udgift på op til vel 8000 kr!!

• #2   17. apr 2005 Okay... han skriver at der er nye dæk og kædekit på den så det er vel en god start!?
    Skiverne siger han er fine men skal nok lige tage en skydelære med så jeg selv kan tjekke!
    hva med motoren, er der noget jeg skal kigge efter der?

• #3   17. apr 2005 du kan ikke måle præcist nok med en skydelære, den kan godt komme til at måle på kanten af skiven hvor den ikke er slidt. du skal bruge en micrometerskrue .....

• #4   17. apr 2005 Nå... så har jeg været ude og se og prøve den. Der var slør i kronrørslejerne, den rystede helt vildt når man bremsede med forbremsen, slidte skiver, raslen fra udstødning, raslen fra motoren, udrykkerlejet lød slemt når man brugte koblingen
    så det blev ikke lige den jeg skulle ha' men tak for hjælpen alligevel!

Kommentér på:
Køb af Kawasaki ZXR400

Annonce