4.399 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Erfaring med lift til Mc Erfaring med lift til Mc

Hej står og skal købe en motorcykel lift til hobby brug. Men der er mange forskellige så ville lige høre hvad i bruger smiley

Den skal bruges til mindre motorcykler og knallerter men vil gerne have noget der er stabilt og som kan tage en stor motorcykel hvis det bliver nødvendigt!

Min favorit er den her indtil videre, er det en i kender til? smiley

https://www.ajengros.dk/shop/motorcykel-lift-luft-814p.html?gclid=Cj0KCQjwhoLWBRD9ARIsADIRaxSY96JXb5V5L733OZtd-h2nG8uHaW0ANUF9nd_CfzVUGsTDNrKmwfUaAjprEALw_wcB

Der findes også dem til 2000-3000kr men syntes at de virker lidt billige eller er de fine til hobby brug?
Tænker sådan en som den her:

https://www.ajengros.dk/shop/motorcykel-lift-500-810p.html

Håber i vil dele erfaring og meninger så jeg kan få købt en smiley
Andre forslag er meget velkommen, men vil gerne holde det under 10000kr smiley

Go Påske! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med lift til Mc
  • #3   1. apr 2018 Speedy 1050 man kan købe ekstra plader til siderne så den bliver bredere.
    Nogen af jer der har den fra Biltema, der har prøvet pakke selve pumpen om? Min er lidt utæt henne ved selve armen man trykker op og ned på.

• #4   1. apr 2018 Jeg har den klassiske røde, en af de billige købt på tilbud til 1500kr for 3 - 4 år siden efterhånden. Fungere fantastisk, kan snildt klare min tunge hyosung gt 650 uden at virke ustabil. Den har altid stået i uisoleret garage og har ikke fejlet endnu.

Gammelt stemningsbillede.

profilbillede
  • #5   1. apr 2018 #4 "Well there's your problem"

• #6   1. apr 2018 Mange tak for svarene, kunne da godt se ud til at jeg kan nøjes med en billig model alligevel smiley

• #7   1. apr 2018 Du kan snilt nøjes med den billige.
    Og ja std er den liiiige smal nok men det kan man enten til købe eller bygge sig ud af uden at skulle op i den store udgave...

• #8   2. apr 2018 Jeg bruger sådan en her

https://goo.gl/images/QUqpFP

Ikke mit billede men liften er magen til smiley

• #9   2. apr 2018 Den ser også smart ud. Den passer dog ikke til mit behov smiley

• #11   2. apr 2018 Ja det er jo ikke mange penge. Er den stabil nok når der står en mc på den? smiley

Er stadig lidt lun på den til 5500kr ved Aj da jeg overvejer at lave en fordybning i gulvet så den er helt væk når den ikke bliver brugt smiley Men den er jo også 3 gange så dyr smiley smiley

• #13   2. apr 2018 Tusind tak for svarene alle sammen!

Har nu bestilt denne ved Aj. Skal nok komme med en tilbagemelding når jeg har modtaget den og fået den testet smiley

https://www.ajengros.dk/shop/motorcykel-lift-luft-814p.html

• Jonas T
    Jonas T Tilmeldt:
    jun 2009

Emner: 2 Svar: 60
    #14   3. apr 2018 Jeg hører gerne dine erfaringer når du har fået den hjem og i gulvet.
    Står med samme ønske til mit værksted grundet manglene plads og at jeg ikke ved, hvor jeg skal gøre af liften når den ikke er i brug.

• #15   3. apr 2018 den ser sgu lækker ud.
    men hvor stort er jeres værksted ?
    er det sådan en parcelhus garage der er lukket ? eller en små 100 kvm værksted med det hele ?

for jeg er da glad for at jeg kan flytte min rundt. så hvis mc´en ikke llige bliver færdig, så kan jeg skubbe hele liften med mc og dele over i hjørnet...

• #17   3. apr 2018 det er jo netop det jeg vil frem til. er det ikke nemmere at kunne organisere, hvis man kunne flytte tingene?
    kan forstå hvis man har et smalt, langt værksted fx parcelhus garage der er lukket af, at man så sætter liften et fast sted og graver den ned til plant gulv...

hvis jeg vil have frit gulvplads, så skubber jeg da bare den tomme lift ind under bordet..

• Jonas T
    Jonas T Tilmeldt:
    jun 2009

#18   3. apr 2018 Jeg har sådan en lidt skæv garage, 280 for, 330 bag og 650 lang.

Er bare i tvivl om, hvor meget plads der skal til for at flytte den og hvor meget den fylder når den er slået sammen.

• #19   3. apr 2018 Jonas T @ det er cm du måler i, ikke ?
    for hvis det er Meter så skal du vist ikke bekrymre dig smiley

jeg laver mit værksteds bord så det passer med at liften kan rulles ind under når den ikke er i brug.
    Men med så smalt et sted som du har, hvis det er cm, så kan jeg godt se ideen i at grave den ned. for så er der næsten kan et sted den kan stå når du bruger den.

jeg får 8x10 meter til 2 biler og værksted, så jeg ville jo gerne kunne flytte lidt rundt alt efter hvor det var hensigtsmæssigt at stå med den.

• Jonas T
    Jonas T Tilmeldt:
    jun 2009

#20   3. apr 2018 Jo det er desværre centimeter smiley

• #21   7. apr 2018 #9

Jeg tror sgu ellers den jeg linker til kan dække så godt som ALLES behov smiley

• Stephan T
    Stephan T Tilmeldt:
    jan 2004

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 3
    #22   13. jan 2020 Fik du gravet/nedsænket MC-liften i gulvet?

• #23   20. jan 2020 Hej har netop solgt liften igen da jeg ikke var helt vågen der jeg købte den... Dens max højde var sådan set ok men den var slet ikke høj nok til hvis den skulle sænkes i gulvet....

Har nu købt denne som kører 100% på el så man ikke er afhængig af luft eller manuel pumpe.

Den er jeg super tilfreds med og bliver brugt som svejse bord også.

Dog er der noget dyrere smiley

profilbillede
  • Stephan T
    Stephan T Tilmeldt:
    jan 2004

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 3
    #24   16. jan 2021 Kan du fortælle, hvad den du har på billedet hedder og hvor den er købt, samt hvorfor du ikke kunne lide AJ-modellen. Jeg tænker sænket i gulvet er -15cm, og den kan max løfte 85, ergo 85-15 = 70 max højde. Er det skidt eller misforstår jeg dig?

• #25   17. jan 2021 #24
    Det er en saxlift. De er lækre men pisse høje (25-30 cm) så man er nød til at have den sænket ned i gulvet.
    Koster ca 22000,-

Kommentér på:
Erfaring med lift til Mc

Annonce