Suzuki Intruder

Suzuki Intruder

Medlemmer: 290
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.706 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

MC lift MC lift

Hej, jeg har brug for en MC lift til min suzuki intruder 750.
Har overvejet en "Harley Lift" der kan tage 750 kg.
Jeg har set den hos Herning maskiner og værktøj, samt Dansk Værktøjsservice. Begge steder til kr 600 plus moms.

Er der nogen der har erfaring med netop denne lift (stabilitet, passer den m.m.)
Mvh
Rene

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC lift
  • #1   25. jun 2014 Ja, det har jeg, vent med at købe, skriver når jeg kommer hjem fra arbejde, den ene af dem er ubrugelig = skæv, måtte køre tilbage og aflevere den igen, nu kan jeg så ikke lige huske hvor af de 2 steder det var, skriver når jeg kommer hjem

• #2   25. jun 2014 Super, tak Keld

• #3   25. jun 2014 Hej, er godt nok ikke hjemme, men gogglede det lige her i pausen, lang historie kort, kørte 75 km til dansk værktøjsalg og købte en, den var meget skæv i plan'et, over 2cm så den kunne vippe på gulvet, måtte køre tilbage for at få den byttet, ingen problem, men nu ville jeg aldså tjekke inden jeg kørte 75 km hjem igen, de 5 de havde på lager og den udstillede model var alle skæve, så fik pengene igen og kørte 10 km mere, det skal nok passe at det var herning maskiner jeg købte ved, og der var sådan nogle stilskruer på, så selve liften ikke kan flytte sig, når den er i brug, så jeg vil kraftig anbefale at du ikke køber den i dansk værktøjsalg, selv om den ser lækker ud på billedet, så er den ubrugelig og den anden er brugelig, men det er begge kinashit, men jeg er glad for min, virker udemærket......

• #4   25. jun 2014 http://www.jula.se/mc-lyft-680kg-601036
    Den her har jeg en kammerat som har, cyklen står fuldstændig fast og kan skubbes rund med cyklen på.

Kommentér på:
MC lift

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce