{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.850 visninger | Oprettet:

Så skal jeg i retten:-) {{forumTopicSubject}}

Som i ved har jeg skrevet før, ang pocket biken der blev taget, på trods af at jeg ikke har kørt på den, så det med at jeg bliver sigtet for en masse ting, og nu har jeg fået brevet.
Jeg skal møde i retten i Ringsted d 14 juni 10:45 retsal L.

Bliver sjovt tror jeg, glæder mig ikke, men er stadigvæk sigtet for at styret ikke virker som han selv bukkede, og der står at der skal afgøres om den skal forblive konfiskeret, men hvem var det der sagde de ikke måtte tage den første gang??

SÅ Gutter/ Guttinder, jeg regner med i kommer, med store banner, molotov cocktails, brosten, osv, og viser politiet at vi er nogle stykker som er en hel del utilfredsse med deres arbejde.

Thomas

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så skal jeg i retten:-)
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.698
    #1   23. apr 2007 Kan du linke til historien, eller lige hurtigt ridse den op for mig?

Har ikke hørt om det før, men det lyder da interessant. smiley

• #3   23. apr 2007 Jup vi vil da høre hvad der er sket jeg har nu heller ikke hørt im hvad der er sket???

• #4   23. apr 2007 egen hånd, jeg kan også få en anden til at møde for mig, hvis en af jer er int.

Thomas

• Sajmon ™

#5   23. apr 2007 Hmm..

Man kan se helt firkantet på det, og konstatere at det faktisk ikke ER lovligt at køre på en pocketbike på offentlig vej.
    Definitionen af "køre" er meget præcis i sin formulering, idet køretøjet skal føres - dvs betjenten uden tvivl skal have set dig køre på den med futterne oppe.

Det stinker så langt væk af forkert fremgangsmåde når du ikke har set et bødeforlæg og minimum 2 rykkere før du bliver kaldt i retten.
    Hvis jeg var dig, ville jeg finde en advokat som kunne råde og vejlede dig om dine rettigheder. Får du MC Touring Nyt, så kig inde i det blad med Suzuki GSX-R 1000'eren udenpå - der er en annonce med noget retshjælp og den første time gratis. Det kunne jo være en ide...

Det er ihvertfald dumt ikke at møde velforberedt op - har en veninde måtte sande. Hun blev idømt en bøde på 500 kroner for at dytte af en civilbetjent som uden tydelig tilkendegivelse, mente at det var ok at lave en u-vending udover spærrelinjer med en lang hale af biler bagved sig.
    Hun vidste dog ikke at hun havde lov til at stille ham spørgsmål i retten, så hun havde ikke forberedt sig selvom hun NEMT kunne have pillet ham fra hinanden i retssalen.

• #6   23. apr 2007 Jeg kan se noget af historien mangler.
    d 27/9- 06 køber jeg en pocketbike til sønnen, som snart fylder år, den bliver samlet, og da jeg kommer hjem kl 15 d 28/9-06, samler jeg det sidste, og da jeg skal prøve bremserne, virker de ikke så godt, og da vi har løse småsten i gården, tager jeg da bare pocketbiken ud på fortovet, for det er jo nemmest.

Jeg køre pocketbiken 3,½ meter frem, mens der bliver justeret, og vender rundt, giver den et skub med ben, og triller ind i indkørslen.

tager biken op i hænderne, og går ind i værkstedet igen, da jeg er kommet ind, og ligger et lagen over PB ser jeg skråt til højre en bil der holder i ud foran min indkørsel, jeg kan se det er en politimand, og jeg går ham da i møde, han har et æble i hånden, og tager en stor bid, mens han småspøttende siger, jeg troede ikke du boede her!!
    Hvorfor skulle jeg ikke bo her?
    Det var sikkert dig der kørte fra mig i sidste uge, oppe i den anden ende af Sneslev.
    Nej den er helt ny, og har ikke været startet.
    Jeg så du kørte på pocketbiken,
    jeg sad på den med den var ikke startet
    Og sådan blev han ved, da han var færdig med æblet, og vi stadigvæk snakkede, tog han PB, og trak styret mod midten, så det brækkede ind mod tanken, han var så fæl, og idiotist, og da jeg var godt gal over de ting han sagde, var jeg ret kvik til at svare og sige ham imod, da vi havde diskuteret i 45 min, sagde han, at hvis jeg ikke bar den ud i bilen, rngede han til falck, og så kom de og flyttede den for ham, jeg tog PH ud i hans bil, og skulle skrive på en konfiskations seddel, men den havde han ikke med, så 2 betjente blev påkaldt, fra Ringsted, ca 10 min væk, han fuik sin seddel, og de kørte tilbage til stationen

Han fik skrevet seddlen, og jeg stod måbene da han kørte bort.

----------------------------------------------------------
    Han ringede ca 4 md efter, og fortalte hvad han ville sigte mig for, da en synsmand, fra slagelse havde kikket på den, og der manglede, lys,horn,signalmiddel,stelnummer, forsikring, stoplys,dæk var ikke til vejh,positonslys,OG at styret var bukket ind, så styring var ikke mulig, jeg sagde HVAD???? du stod sgu selv og ødelagde det styr, NEJ det gjorde han ikke.
    Nu er jeg skide træt af det her, jeg går til avisen med historien nu.
    Hvis du går til avisen, bliver du også sigtet for at køre uden styrthjelm, og imod færdsels retningen.

Godt gal, afsluttede vi samtalen, og der gik 2 md, så fik jeg et brev fra retten, at jeg var sigtet i sagen, og jeg ville få et brev med datoen, 2 md efter, har jeg nu modtaget brevet, og skal for retten d 14/6-07 kl 1045 retsal L.

Tak Per Holm.
    Ringsted/Haslev Politi
    Han sidder på Haslev politigård om dagen, så tror simpelthen at den korupte skiderrik, mangler lidt action, men jeg håber, tror, at når jeg står i retten, er der ikke noget at komme efter fra hans side.......

Thomas

• #8   23. apr 2007 Køre er så meget sagt, den var nemlig ikke startet, og hvis den var startet kunne han ikke pille ved den umiddelbart efter, så han er helt bagude.

For det andet var han ca 200-300 meter væk, og han kan ikke se en skid på den afstand.

for det tredje. Jeg har slidgigt, brækket fod, og mangler 6 ledbånd efter mc ulykke i 03, så jeg kan ikke sidde oppe med benene på sådan en lille ting.

T

• #9   23. apr 2007 Men kunne være så fedt at der kom 100 mcèr, og gik med ind i salen, så de har noget at se på.
    T

• #10   23. apr 2007 For gud skyld.. dit håb bør være at vespa klubben kommer forbi med æggehjelme og det hele.. de køre nemlig efter lovens bogstav (sådan ser en dommer på det)

• Sajmon ™

#11   23. apr 2007 Han er jo helt slukket, mand....

At han desuden truer dig med at hælde flere ting på anmeldelsen, stinker langt væk af at han ikke har styr på en skid.

• #12   23. apr 2007 Det jo rent misbrug af den magtstilling han har, han fortjener da godt nok at blive fyret!

• #13   23. apr 2007 det er da nok noget af det mest syge lort jeg har hørt længe!! sidder her og bliver helt hisig og man kan bare ikke gøre en skid ved det for de holder jo hånden over henanden uanset hvad der bliver sakt imod dem...
    ønsker dig alt mugeligt hel og lykke i ratten!
    og kom endelig med en tilbagemæling når du har været i ratten..

• #14   23. apr 2007 problemet er nok også lidt at hvis nøglen sad i tændingslåen, så er man ude at køre i lovens forstand, læste om en på hi-speed.dk der fik en spiritus bøde for at have sidet fuld i en bil hvor nøglen sad i, men dørene lå på jorden da han var ved at sætte anlæg i bilen.... lidt langt ude. Men det er nok lidt svært for betjenten i dit tilfælde at se på 100 meter eller mere at der er nøgle i biken... hvis der altså var det. Men held og lykke, for det der lyder altså lidt for grotesk

• #15   23. apr 2007 Du kan måske bruge dette. Betragt din pocket bike som en ulovlig knallert.

http://www.rprhosting.dk/nytsite/forum/viewthread.php?forum_id=15&thread_id=88837

Men jeg hørte også fra min far at de ikke måtte beholde pocketbikes mere. Men min far kan selvf ikke huske hvor han læste det! så hvis nogle ved hvor det står vil jeg meget gerne se det smiley

• #16   23. apr 2007 Ting du skal tænke over er:

Kan du bevise at styret ikke var bøjet.
    Kan du bevise at han bøjede styret?
    Har du vidner?
    Kan du bevise jeres samtale mht evt flere anmeldelser i tilfælde af at du går til medierne.

Jeg kan lige forestille mig hans attitude. Dumme svin.

Men uha - politiet gør jo bare deres arbejde.. suk.

• #17   23. apr 2007 Lidt utroligt, at han ikke trak sin pistol.. Det er snart så moderne for tiden...

Lykke til i retten... =8o(

• #18   23. apr 2007 Jeg skal ikke noget torsdag d. 14 juni smiley Må vi ikke komme med ind i retten og være med på en lytter??? Andre der vil med??

• #19   23. apr 2007 Det er helt sygt det her!!
    Har jeg mulighed for det, kommer jeg også :o)
    Du skal ha så meget opbakning som muligt :o)

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 49
    #20   23. apr 2007 LoL
    Syntes bare generelt politibetjente keder sig for meget.
    og ham du har været ude for er direkte lam i skalden!!!

• #22   23. apr 2007 Er ikke medlem af touring nyt, har retshjælps forsikring, er det nu man skal bruge den???

Ringede op da jeg fik brevet at jeg skulle i retten, og ville snakke med politimesteren, og de sagde der ikke var nogen mere i Ringsted.

I kan bare møde op den dag, der er vist gratis entre:-) Ellers siger i bare i kender mig, nåe nej, så bliver i bare anholdt, for chikane, og trussler om vold mod politi eller sådan..

Der sidder ikke nøgler i de små PB, så nøglen var ikke i:-)

Jeg kan sige jer alle sammen, HVIS denne historie ikke var sand, og jeg havde kvajet mig, ville jeg for det første ikke skrive det herinde, eller ligge mine personlige papir på nette så andre kan se.
    T

• #24   23. apr 2007 sindsyg historie.. held og lykke torsdag.

• #27   23. apr 2007 HAHAHAHA Chris..... God humor..

• #29   24. apr 2007 syg historie

• #30   24. apr 2007 Hvis du kan påvise, at han et sted i hans historie har talt usandt, kan du pille hele hans historie fra hinanden.

Kan du bevise, at du købte PB'en dagen før, kontoudskrift, kvittering eller noget i den stil, så er hans ord ikke ret meget værd mere, da en betjent under ingen omstændigheder må være det mindste i tvivl om hvorvidt det er sandt når han river dig i retten.
    Der skal ganske enkelt være belæg for de anklager han kommer med der, ellers anses det som værende falsk udsagn under ed.

Kommentér på:
Så skal jeg i retten:-)

Annonce