{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki RF 900
  • #1   21. apr 2007 Jeg lånte engang min kammis i en uge og har villet have sådan en lige siden. :-))

  • #2   21. apr 2007 tja har selv haft rf400, rf600 og rf900

    Det er sq en fin maskine men ti den pris den koster så ville jeg hellere tage en TL1000 (såfremt du tager den typiske danske pris p 80k for en rf900). Den er meget mere velegenet til det hele sammenlignet med RF´eren

    RF´ren er der ikek rigtig nogle sygdomme med såvidt jeg husker.
    Du skalvære opmærksom på at 2. gearet ikke er gået (men det gælder alle mc´er) Så skal du prøvekøre en så skyd den af et par gangei 2. gear og se om den hopper (bare huske den går 170km/t i 2. da den kun er 5. gearet)

    Tag evt en hjem fra Tyskland. Så kan du have en fra 1994-1996 på plader til en 65-70k med lavt km tal!



  • #3   21. apr 2007 i din værden sebastian skulle alle køre rundt på tls (-:
    men har ikke et sekund fortrut at jeg købte en tls..
    så prøv lige sådan en før du bestemmer dig andreas..


  • #4   21. apr 2007 hehe i prisklassen op til 80k er der ikke meget i den ccm klasse der hamler op med en TL´er smiley Det er sådan du skal se på det smiley Der er meget der er sjovere og bedre end en TL´er men det koster noget mere smiley

    en rf900 man selv henter hjem kan laves noget billigere. Det er også en klassemaskine til prisen. Heller inte der hamler op med!


  • #6   21. apr 2007 Hej

    Hentede selv min i tyskerland...

    Med alt told syn afgift står en årg 1996 med kun 18000 km på tælleren i under 50 kilo

    Du får bare ikke en bedre cykel til de penge.......

    mch

    Carsten


  • #7   22. apr 2007 under 50k inkl indkøb af cykel?
    Det er vel afgiften alene ikk?


  • #8   22. apr 2007 ja hvis det er den på skat`s side, så har den kun 98 hk og skulle have have kostet 367 Euro, så vidt jeg kan regne ud, så vil jeg også gerne have en eller fem.

Kommentér på:
Suzuki RF 900

Annonce