{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

så meget snak om forsikringer {{forumTopicSubject}}

nu der er alt den snak om forsikringer, vil jeg lige høre/fortælle, at jeg eller nærmere min kære kone har ringet til alka idag og forhørt sig på en forsikring til mc, da jeg går og drømmer helt sindsygt om at få mig sådanne en to hjulet ting smiley
da konen lige er rundet de 30 år ringede hun selvfælgelig og hørte hvad det ville koste at forsikre en gsx-r 750... og vi har to biler i forvejen(begge i hendes navn, og hun er elite billist) forsikrings manden sagde at de var lige glade med om det var en r-model, da de gik efter ccm størrelse. men forsikringsmanden, mente at hun gik ind under en eller anden bonus ordning, da vi har alle vores forsikringer hos dem, så her kommer prisen.. 3500 med kasko..... for mig lød det for godt til at være sandt, da jeg hører andre her inde fortælle om tårnhøje priser.. jeg tror at han har sovet lidt i timen, eller kan det virkelig være rigtigt..

ses måske snart der ude, god vind her fra..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så meget snak om forsikringer
  • #1   13. apr 2007 Tjaeee, med 2 biler, elite og resten af hustandens forsikringer, så er i jo gode kunder, og derfor kan de tilbyde en lav forsikring.
    Jeg giver selv 1900,- i kasko for min, men der står heller ikke et R på den.

• #2   13. apr 2007 det skal så også lige siges at han mente vi var en del af den bonus ordning som jeg snakker om, er vi ikke det var det omkring 10k jeg skulle give, men håber da virkelig det passer hvad han siger så den er billig.. får det at vide på mandag..

• #3   13. apr 2007 Det han siger i TLF er faktisk bindende,eller det har mit forsikrings selskab fortalt mig første gang de gav mig et godt tilbud.

• #4   13. apr 2007 hvilken årg er cyklen da nyprisen er meget væsentlig for præmieprisen

• #5   13. apr 2007 Jeg fik lige et tilbud fra if idag. 8529kr for ansvar og kasko for en ny gsr 600. er 20 år og har ingen anciennitet.

• #6   13. apr 2007 jamen konen sagde til ham at det var en årg 99-2002 og den kostede mellem 80.000-120.000

• #7   13. apr 2007 ok.... så er det nok meget rimeligt med prisen og alting

• #9   13. apr 2007 det er skq vildt billigt håber du fåer det på skrift smiley
    jeg har både firma og bil og alt men kan stadig ikke få en
    mc under 8300kr så jeg blev nød til at lade mc finace finacere den for at forsikre under 4500kr

• #10   14. apr 2007 hej
    ja jeg synes også det er en jungel med de forsikringer - vi har lige skiftet alle hustandens forsikringer over i et andet selskab. Grunden var netop mc. Er helt ny indenfor feltet fik kortet kort før jul sidste år og har købt spritny cykel så jeg var spændt på hvad de forskellige selskaber kunne tilbyde.

Fik til bud fra 9 udvalgte selskaber - anbefalede af venner og bekendte - og fandt ud af at det selskab vi havde alle vores forsikringer i, klart var det dyreste på markedet. Men det korte af det lange er at selv om jeg fik en mc-forsikring med i bunken af forsikringer, kunne jeg spare over 9K om året -TOTALT vildt - følte mig godt nok dum, at jeg havde betalt så mange penge før.

Mc forsikring koster 5423,- helårlig kasko med en kørsels periode fra 1.3 til 30.11 og med 4596 i selvrisiko for mig som nybegynder og cykel med udstyr til 125K

Forsikringselskabet Himmerland blev mit nye selskab - kan klart anbefales smiley

Håber du kunne bruge dette
    Lars

• #11   14. apr 2007 kan klart bruge alle jeres input, for forsikringer er en jungel i sig selv.. vi har dog den fordel her hjemme at konen er gammel forsikrings sælger og så er hun godt skrap i munden, så hun skal nok få en god pris smiley

• #12   14. apr 2007 ANders: ja de siger nogen af selskaberne. Jeg fik en snak med et af og de sagde at den pris du får i røret er bindende. Så giver de dig et godt tilbud slår du til. Har skam selv prøvet at være i klemme med de lorte forsikringsselskaber og det kostede ca 250.000kr som tog mig 7 år at betale.

Kommentér på:
så meget snak om forsikringer

Annonce