{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

Jonas B
Jonas B
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4

Hilser? {{forumTopicSubject}}

hey! Jeg kom lige i tanke om en ting jeg har undret mig en del over.

Jeg er 16 år, min far har lige købt en Suzuki Marauder 800. Fed nok MC, ikke det vildeste og det med mest fart på, men den er stadig rigtig fed, den er flot, har ok optræk og en dejlig lyd.

Jeg er tit ude at køre med ham, og nogle gange er mine to onkler og en anden ven med.

En ting jeg så har undret mig lidt over, men også en ting jeg er facineret af, er at hver gang man kører forbi andre MC'r så hilser man. Sys det er sjovt, for man føler lige som det er et stort sammenhold, ved ikke hvorfor, men det er sgu sjovt og en fed oplevelse når man kommer 4 kørende og overhaler biler, og pludselig kommer der 10 andre i den anden side, alle med en hånd ude for at lige hilse smiley Thumps up!:

Men hvordan er det hele startet??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hilser?
  • #1   11. maj 2004 Minder mig om at køre amerikaner bil, der hilser man også på hinanden. Jeg syntes det fedt hehe:)
    Nogengange må folk dog nøjes med et nik, hvis man er ved at bremse ned/blinke/koble ud osv hehe.

• #2   11. maj 2004 *Hilser lige til jer*

Hehe ja policen er nok nogle af de få der ikke hilser og hvis de gør er det noget med man får en bøde med oven i hatten smiley
    Motorcykelister er flinke folk, altid hjælpsomme over for andre MC'er, hvor tit ser man en billist stoppe for at hjælpe en anden (ALDRIG)

Vi hilser på hinanden fordi vi er stolte af at se vi er nogle der kan styre noget uden støttehjul (7-9-13)

God vind

Kommentér på:
Hilser?

Annonce