{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.090 visninger | Oprettet:

parkering i p-hus {{forumTopicSubject}}

ved godt at spørgsmålet kommer igen og igen... men jeg ved ikke hvordan det gælder med p plas hvor der skal p-billet. jeg arbejder i Odense på tog/bus stationen.. der er der nemlig p-hus hvor der skal billet til.. hvad kan jeg køre i sådan situation.. vil ikke gå 100km for at komme til min arbejds plads..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  parkering i p-hus
  • #1   11. apr 2007 Er der ikke en cykel/fordænger indgang et sted?
    Det er der f.eks. under bruuns i Aarhus. = gratis tørvejr.

• #2   11. apr 2007 Du gør vel som i de fleste p-huse?
    Trækker en billet når du kører ind, parkerer, betaler din billet, henter din kværn, smider billetten i igen, kører ud?

• #3   11. apr 2007 mener loven siger noget om at åbne biler og MC ikke skal betale for at parkere, da billetten ikke kan sidde nogle steder uden at risikere at blive fjernet af andre.

• #4   11. apr 2007 men ved ikk lige hva man gør hvis der er bom ved indgang, og om loven er den samme..

Men måske skal man bare smide kværnen under bommen smiley

• #6   11. apr 2007 tak for hjælpen... mente nok at der var noget med det der med at man ikke skulle betake... ville bare ikke lige betale 510kr bare for at holde der.. men tak..

• #7   11. apr 2007 Kan man komme forbi bommen???

• #8   11. apr 2007 Stop lige venner (Mette og Ulrik)

Hverken åbne biler eller mc´er er fritaget for at købe billet...

Man er bare nødt til at tage billetten med sig, og hvis man får en afgift, skal man efterfølgende fremvise sin billet... Lad venligst være med at komme med udtalelser om, at "det siger loven", hvis I ikke har styr på loven... Hvilken § spørger jeg bare..?? Mette - du har bare været uheldig med din kørelærer, hvis han har fortalt dig sådan...

• #9   11. apr 2007 Johnny S:
    men det er almindelig praksis ihvertfald i kbh at man ikke giver p-bøder til åbne biler og motorcykler, da den ikke holder i praksis (far var gadebetjent dengang de stadig stod for p-bøder)
    såeh, gratis parkering? ingen til at stoppe dig ihvertfald

• #10   11. apr 2007 Ved ikke hvordan det er i P-huse, mener bare at man betaler for at få sin cykel / bil ind og ud gennem bummen. Der er jo ikke kontrol.
    Men i kbh skal du jo købe P-billet alle steder du parkerer, men det gælder altså IKKE mc'er. Det ville sku da blive et cirkus uden lige hvis du hver gang du har været lidt rundt i byen skulle sende et par gamle billetter ind for at slippe for P-afgift?!!

• #11   11. apr 2007 For der er jo den sygeste kontrol i kbh, du kan ikke holde ulovligt parkeret en halv time uden at have en bøde i forruden (hvis man altså er i bil)

• #12   11. apr 2007 Mette, Ulrik og Thommy: Der tales om en P-hus, ikke en p-plads hvor der skal trækkes billet.
    Hvis P-huset i Odense er som i Kbh, trækker man en billet når man kører ind, og man skal betale for pakering når man kører igen, for at man kan komme ud.
    Det er ikke i alle P-huse man skal betale for MC'er, find ud af hvem der administrerer det pågældende hus, og spørg dem ad.

Men ellers så er det rigtigt at MC'er er fritaget for betalings-parkering fordi man ikke kan sætte billetten fast.

Kommentér på:
parkering i p-hus

Annonce