1.090 visninger
|
Oprettet:
parkering i p-hus {{forumTopicSubject}}
ved godt at spørgsmålet kommer igen og igen... men jeg ved ikke hvordan det gælder med p plas hvor der skal p-billet. jeg arbejder i Odense på tog/bus stationen.. der er der nemlig p-hus hvor der skal billet til.. hvad kan jeg køre i sådan situation.. vil ikke gå 100km for at komme til min arbejds plads..
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 52 MC-er: 3 Emner: 54 Svar: 941
Det er der f.eks. under bruuns i Aarhus. = gratis tørvejr.
apr 2006
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 62 Svar: 463
Trækker en billet når du kører ind, parkerer, betaler din billet, henter din kværn, smider billetten i igen, kører ud?
apr 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Emner: 18 Svar: 90
apr 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Emner: 18 Svar: 90
Men måske skal man bare smide kværnen under bommen
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 75 Svar: 300
okt 2006
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 61 Svar: 646
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 47
Hverken åbne biler eller mc´er er fritaget for at købe billet...
Man er bare nødt til at tage billetten med sig, og hvis man får en afgift, skal man efterfølgende fremvise sin billet... Lad venligst være med at komme med udtalelser om, at "det siger loven", hvis I ikke har styr på loven... Hvilken § spørger jeg bare..?? Mette - du har bare været uheldig med din kørelærer, hvis han har fortalt dig sådan...
jan 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 163
men det er almindelig praksis ihvertfald i kbh at man ikke giver p-bøder til åbne biler og motorcykler, da den ikke holder i praksis (far var gadebetjent dengang de stadig stod for p-bøder)
såeh, gratis parkering? ingen til at stoppe dig ihvertfald
mar 2006
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 67 Svar: 898
Men i kbh skal du jo købe P-billet alle steder du parkerer, men det gælder altså IKKE mc'er. Det ville sku da blive et cirkus uden lige hvis du hver gang du har været lidt rundt i byen skulle sende et par gamle billetter ind for at slippe for P-afgift?!!
mar 2006
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 67 Svar: 898
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.505
Hvis P-huset i Odense er som i Kbh, trækker man en billet når man kører ind, og man skal betale for pakering når man kører igen, for at man kan komme ud.
Det er ikke i alle P-huse man skal betale for MC'er, find ud af hvem der administrerer det pågældende hus, og spørg dem ad.
Men ellers så er det rigtigt at MC'er er fritaget for betalings-parkering fordi man ikke kan sætte billetten fast.
parkering i p-hus