Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scooter hjelm - kan den bruges?
  • #1   9. apr 2007 det ville jeg ikke gøre...

• #2   9. apr 2007 Jeg ville ikke gøre det.....

måske holder den, måske ikke....

mic

• #3   9. apr 2007 Lige meget hvad andre siger, så ville jeg aldrig ligge mit liv i hænderne på noget fra thansen, det eneste de har i den butik jeg ville købe, er mærkevarene, som alligevel koster det samme som i andre butikker...
    Så nej, jeg ville ikke bruge den, hvis man styrter tror jeg ikke den der sidder bagpå bliver mindre impliseret smiley

• #4   9. apr 2007 Okay, ville bare høre om det var lovligt? Men ja den er tvivlsom.

• #5   9. apr 2007 Hej Thomas.
    Du skal se om den er "E" mærket, der plejer at være en mærkat på hageremmen, det er sådan en cirkel med et stort "E" i, findes der et sådant på din hjelm, er den godkendt "Som hjelm", altså til knallert og motorcykle og andre kæretøjer på hvilke der kræves hjelm.
    Jeg tilslutter mig også, ikke at købe noget hos T.Hansen, det er min erfaring at de kan ødelægge alt, med undtagelse af original dele "i original UBRUDT embalage".

• #6   9. apr 2007 Kørte selv med den hjelm jeg fik med min scooter i t-hansen på mc, og den sad så elendigt og larmede i forhold til en dyrer hjelm.

Du kan sagtens få en lækker hjelm til under 2 kg, og behøver jo ikke smide 4 kg som så mange andre herinde bare fordi der står et eller andet smart mærke på så de tror at den er lavet af panzer fordi det er en kopi af noget Rossi engang har skidt i.

• #7   9. apr 2007 NEEEEEEEEJJJ DET MÅ DU ALDRIG GØRE. Ej, jeg mener det sgu. Det er simpelthen for dårlig kvalitet. Ville du selv køre med den?

Kommentér på:
Scooter hjelm - kan den bruges?

Annonce