257 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

start problemer start problemer

hey..
jeg har være ude for snart 5 gang ikke lige i trek men tæt op af hinanden, at den lige starter.. men den går underligt i tomgang. vis jeg giver den lidt gas så vil den dø.. og så lige pludselig dør den helt.. og jeg kan ikke få liv i den igen.. efter forsøg på ca 30 min, hvor jeg prøver at få benzin i kaburatorene og lignende, så kan jeg være heldig med at der kommer liv igen..
jeg har på fornemmelse at det måske kan være dårlig benzin ( vand ) eller skidt...
hvad mener i.. jeg er ved at være irriteret over det..

MVH Morten..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  start problemer
  • #1   7. apr 2007 karburatorsprit ....... skal nok hjælpe meget normalt nar den har stået et stykke mvh Thomas

• #2   7. apr 2007 hmm... kan måske være.. men da det var kolt der gjore den det ikke.. men aligevel kan det jo godt være det..
    men er det ikke klogt at side et filter på, eller lignende???
    det med at stå stille det er kun et par dage vi snakker om den max står stille... er det nok til at den gør det??

• #3   7. apr 2007 hejsa morten jeg har samme problem jeg har lige været over og prøve og starte den men den gik lige igang også ga jeg den lidt gas også gik den langsomt ud igen jeg var endda ude og kører 200 km igår på den og jeg fyldte den op med benzin 20 km før jeg var hjemme så benzinen skulle være frisk nok

• #4   7. apr 2007 der kommer jo kondens på indersiden af tanken når temp. køre op og ned i tiden .. og det giver vand i benzinen .. giv den noget sprit og en flaske karburator rens .. så kører det bare skide godt igen ... rensen tager eventuel ir og kalk i karbu....

• #5   7. apr 2007 det er det.. samme her.. det er ikke mere en 2 dage siden jeg tankede.. så den skulle da ikke være sådan "dårlig" men det jeg mente med dårlig er at benzinen er ikke altid lige så god alle steder.. FX at der er kondes i eller skidt i..
    jeg trode i første omgang at det var hanen der sad skidt i.. prøvede at suge i slangen. og der kom godt nok benzin ud.. så det kunne ikke helt være det..

• #6   7. apr 2007 ja det er lidt mærkeligt jeg har lige fået min mc hjem fra mek i tirsdags og den gjorde det allerede onsdag morgen da vi skulle ud og køre en tur men det har jo også været koldt og så lidt varmt men jeg ved ikke hvor lang tid det tager før der kommer kondens

• #7   7. apr 2007 men det virker som om den ikke får noget benzin det er vildt underligt det er til og gå helt amok over den skal jo bare kører

Kommentér på:
start problemer

Annonce