{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

Problemer med cyklen! {{forumTopicSubject}}

Sdan en skod dag. Var lige i århus med nogle stykker, så i et lys kryds dør cyklen, bliver så nød til at stige af den og trække den ind til siden. Prøver så at starte den igen og den kommer da også igang efter lang tid på starteren det var lidt ligesom den var druknet og det lugter også kraftigt af benzin. Men efter jeg fik den startet havde den problemer med at gå i tomgang jeg kunne faktisk ikke holde den igang og når den så fik gas var det som om at den kun gik på 3 cylindre. Vi fik så fat i lidt værktøj tog luft-filtre kassen af og prøvede at starte den igen og rigtigt nok der løb benzin ud. det vi ikke forstod var så at der hvor det løb ud var ved vacum slangen til luft-filtre huset. Hvad er der galt med min mc er der nogler der kender problemet.

Kan lige sige at dagen endte med at min bror måtte komme op fra kolding og hente mig og cyklen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med cyklen!
  • #1   1. apr 2007 Hej lars..

Jeg har haft samme problem med min forrige cykel, der var det o ringen ved svømmer ventilen der var blevet stiv således at benzinen kunne løbe forbi undenom... Nye på af dem og så duede det igen.. Er du lidt snild på fingrene fikser du det selv...
    Hilsen Bent

• #2   1. apr 2007 Lyder da helt sikkert som et tændingsproblem. Nok ikke tændrørskabler i sig selv, men nærmere selve tændingen. Din har vel nok en digital styreboks til den slags som du bør få checket så. Hvis den ikke leverer gnist på rette tidspunkt, ja så er det jo klart at der bare blir pumpet benz ud den ikke ka få brændt. Håber da at du er kommet et skridt nærmere i al fald ;o)

• #3   1. apr 2007 ved ikke om det er karburator eller indsprøjtning på din. men er det karburator så kunne det evt. være en var stoppet.

• #4   1. apr 2007 Puha kender godt problemet fra jeg havde 750 eren har cyklen været druknet er tændrørerne ikke gode mere, nye på og BRRMM

• #5   2. apr 2007 Skiftede tændrør idag, og så havde jeg kaburatoren ude af den, for lige at rense svømme ventilerne o-ringe var fine så prøvede at samle det hele igen. Fik den samlet igen, men stadigvæk samme problem med at den ikke vil gå i tomgang den ryger også lidt når den for gas og benzinen kommer ud af vacum slangen.

Nogen fra kolding området der lige ved hvordan man fikser det. Ja og alle andre med gode ider er da også velkommen til at skrive, det er jo godt vejr og det går mig lidt på at min nye cykel ikke kan køre.

Kommentér på:
Problemer med cyklen!

Annonce